تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | داعش تصویر عامل انفجار کلیسای مصر را منتشر کرد

عکس | داعش تصویر عامل انفجار کلیسای مصر را منتشر کرد

عامل انفجار در تصویری که داعش منتشر کرد، انگشت سبابه خود را بالا برده و در دست دیگرش یک تیربار است.

داعش روز سه شنبه انفجار کلیسای قبطی در محله العباسیه در مرکز قاهره را به عهده گرفت و در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد که ابوعبدالله المصری کمربند انفجاری خود را در کلیسا منفجر کرد که به کشته و زخمی شدن 80 نفر انجامید.

داعش در آن بیانیه تهدید کرد که "تمام کافران و مرتدان، خواه در مصر و یا و در هر نقطه دیگر، بدانند که جنگ ما علیه شرک ادامه دارد. و دولت خلافت در ریختن خون آنها و زنده زنده سوزاندنشان ادامه می دهد.

این درحالی است که وزارت کشور مصر در بیانیه ای با اتهام اخوان المسلمین به دست داشتن در انفجار کلیسای پطرس، تاکید کرد که یک پزشک مصری به نام "مهاب مصطفی السید قاسم" طراح این عملیات بود و او را متهم کرد که به منظور بی ثبات کردن کشور و فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف و شکاف در صفوف ملت، دستورات لازم و نیز کمکهای مالی و لوجستیکی از سران اخوان در قطر دریافت می کند.

در این بیانیه، عامل اجرای این عملیات "محمود شفیق محمد مصطفی" معرفی شده است که عبدالفتاح سیسی صبح روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر قربانیان حادثه، آن را اعلام کرد و افزود: آزمایش "دی ان ای" از بقایای جسد متهم با "دی ان ای " خانواده اش مطابقت دارد و مقامات کشور 4 نفر از جمله یک زن نیز به عنوان عوامل مؤثر در انفجار بازداشت کرده اند.

وزارت خارجه قطر نیز مخالفت خود را با دخالت دادن قطر در این عملیات تروریستی به بهانه سفر مهاب مصطفی به دوحه در سال 2015 اعلام کرد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | داعش تصویر عامل انفجار کلیسای مصر را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..