تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت 64 بانوی سنگنورد در ماده سرطناب

مدیر هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر در بخش دختران در این باره گفت: سنگنوردان شرکت کننده در ماده سرطناب در قالب 20 تیم از استان های مختلف کشور رقابت خود را از امشب در همدان آغاز کردند.
بهاره مرادی پنجشنبه شب در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه دور مقدماتی ماده سرطناب امشب به پایان می رسد و فردا جمعه رقابت های نیمه نهایی و نهایی این ماده آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: پیکارهای بخش بانوان نیز در رده سنی آزاد و در سه ماده سرطناب، بولدرینگ و سرعت برگزار می شود.
مرادی اظهار کرد: در این رقابت ها علاوه بر اعطای مدال به نفرات برتر رده سنی آزاد در سه ماده ، برترین های هر رده سنی نیز در پایان مسابقات و در بخش (Overall) به همراه تیم های اول تا سوم معرفی خواهند شد.
وی یادآور شد: به نفرات برتر هر رده سنی بخش (Overall) جوایز نقدی اهدا می شود.
وی افزود: این رقابت ها را 18 نفر قضاوت می کنند.
مرادی خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه سعدیان ناظر هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر در بخش دختران است.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت 64 بانوی سنگنورد در ماده سرطناب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..