تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی محورهای مواصلاتی لرستان باز است

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی لرستان هم اکنون در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضا آریایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بارندگی در استان لرستان تا فردا شب ادامه دارد و هم اکنون محورهای مواصلاتی استان باز و ترددها بدون مشکل انجام می شود.
وی  افزود: میزان بارش باران در شهرستان دورود 19، الشتر 14، پلدختر 10، خرم‌آباد 10، رومشکان 7، الیگودرز 11، بروجرد 8، نورآباد 12، کوهدشت 7 و ازنا 6 میلی‌متر تا ساعت19 امشب ثبت شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت:متوسط بارش طی 24 ساعت گذشته تاکنون در لرستان 11میلی‌متر گزارش شده است.

آریایی با اشاره به اینکه دماها در حال کاهش یافتن است، افزود: بارش باران در استان همچنان با شدت و ضعف متفاومت ادامه دارد و در ارتفاعات و گردنه‌ها بارش به شکل برف خفیف است.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی محورهای مواصلاتی لرستان باز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..