تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمیته سازمان لیگ درباره شایعه محرومیت کریمی توضیح می‌دهد

رئیس کمیته سازمان لیگ درباره شایعه محرومیت کریمی توضیح می‌دهد

ورزش > لیگ برتر - سعید فتاحی شایعه محرومیت یعقوب کریمی را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه بعد از بازی استقلال برابر پدیده، شایعاتی درباره سه کارته بودن یعقوب کریمی به گوش رسید، سعید فتاحی رئیس کمیته سازمان لیگ درباره این ابهام می گوید: « این اشتباهی بوده که در اطلاع‌ رسانی برخی رخ داده، اما پس از این شایعه ماجرا را پیگیری کردیم. در بررسی‌ های ما و گزارش بازی داوران مسابقات یعقوب کریمی فقط دو اخطار داشته است. کریمی در بازی با صبا و تراکتورسازی کارت زرد گرفته بود، اما در بازی با پیکان کارتی دریافت نکرده است. در بازی با پیکان رابسون جانواریو، بختیار رحمانی و هرایر مگویان از استقلال اخطار گرفته‌اند و کریمی به این ترتیب محروم نیست. »

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمیته سازمان لیگ درباره شایعه محرومیت کریمی توضیح می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..