تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری: هزینه اسکی زیاد نیست

کد خبر: ۴۴۲۵۴۲

۱۰۷  بازدید

خبرگزاری تسنیم: سید عبدی افتخاری امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم افتتاحیه پیست بین‌المللی اسکی دربندسر گفت: خوشبختانه امروز شاهد بارندگی خوبی بودیم و در چنین شرایطی با تلاش مسئولان پیست دربندسر، این پیست افتتاح شد. هفته گذشته نیز پیست توچال افتتاح شده بود و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته آینده سایر پیست‌ها افتتاح شوند.

وی افزود: پیست دربندسر شرایط و موقعیت خوبی دارد و می‌تواند میزبان بسیاری از شهروندان باشد. یکی از شاخص‌های اساسی توسعه اسکی، برنامه و توسعه پیست‌های اسکی است. چنانچه پیست‌ها بتوانند برنامه سالانه داشته باشند، اسکی می‌تواند رشد و پیشرفت داشته باشد.

رئیس فدراسیون اسکی در پاسخ به سوالی در خصوص کار کردن برخی وسایل پیست دربندسر و البته استاندارد نبودن آنها گفت: سازمان استاندارد در این باره تصمیم می‌گیرد. بخشی از کار استانداردسازی انجام شده و بخش دیگری نیز در حال انجام است. سازمان استانداردسازی فرصت‌هایی را در اختیار پیست‌هایی که وسایل آنها قدمت بیشتری دارد، گذاشته تا کار آنها به مرور انجام شود.

وی ادامه داد: کابین و تله‌سیژ چهار نفره استاندارد هستند و استانداردسازی تله‌سیژ دو نفره نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس فدراسیون اسکی با رد بالا بودن هزینه‌های اسکی گفت: هزینه دستگاه‌های بالابر برای یک روز که اسکی‌بازان هر کدام چندین بار از آن استفاده می‌کنند، بالا نیست. موضوع اصلی بحث تجهیزات و آموزش است که امیدواریم کمتر شود تا توسعه اسکی را داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری: هزینه اسکی زیاد نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..