تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوت لت پوکت، خریدی ارزان -آکا

آکاایران: مقاله‌های مرتبط: اوت لت‌‌های بانکوک، بهترین مکان برای خرید ارزان حقایق جالب در مورد پوکت در بازار آخر هفته پوکت خریدی شگفت‌انگیز را تجربه کنید برترین مراکز خرید پوکت

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست.

اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید.

پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما این که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید‌، تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند.

در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم‌پوشی کرد.

توسعه‌ی گردشگری در هر منطقه‌ای باعث توسعه‌ی زندگی شهری و به دنبال آن ساخت مراکز خرید شده است.

پوکت به همان اندازه‌ای که بانکوک در میان گردشگران محبوبیت دارد، مورد توجه مسافرانی از سراسر جهان قرار گرفته است.

بسیاری از توریست‌ها در سفر به این شهر، سراغ سواحل و اقامتگاه‌های جزیره‌‌ای آن را می‌گیرند. با تمام این تفاسیر، باید این جزیره را گران‌ترین بخش کشور تایلند به شمار آورد. بدون شک گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای هم وجود دارد.

اگر قصد خرید سوغات را دارید، مراکز خرید بزرگ و لوکس، بازارهای شبانه و محلی و اوت لت‌ها گزینه‌های پیش روی شما هستند. بدون شک گزینه‌ی مقرون به صرفه همان اوت لت استور است. 

,مرکز خرید اوت لت در پوکت,اوت لت پوکت,خرید ارزان,[categoriy] اوت لت پوکت، خریدی ارزان

اوت لت پوکت، خریدی ارزان -آکامرکز خرید اوت لت در پوکت,اوت لت پوکت,خرید ارزان,تایلند,اوت لت های تایلند,اوت لت

آکاایران: اوت لت پوکت، خریدی ارزان

مرکز خرید پریمیوم، اوت لت پوکت

بهتر است بدانید که از این فروشگاه انتظار برند‌هایی چون گوجی را نباید داشته باشید. در مجموعه‌ی ۱۸۰۰ متر مربعی پریمیوم، علاوه بر مارک‌های داخلی تایلندی، ۳۰۰ برند معروف دیگر که حدود ۹۰ درصد آن‌ها بین‌المللی هستند، فعالیت می‌کنند. از میان این برند‌ها می‌توان به های لاکوست، گای لاروش، هاش پاپی، برادران وارنر، آدیداس و نایک اشاره کرد.

,مرکز خرید اوت لت در پوکت,اوت لت پوکت,خرید ارزان,[categoriy] اوت لت پوکت، خریدی ارزان بهترین هتل‌های پوکت؛ بهشتی در تایلند راهنمای جامع سفر به پوکت، تایلند

مغازه‌های فروشگاه پریمیوم اوت لت شهر پوکت، دارای طراحی منحصر به فردی هستند که بدون شک شما را سر ذوق می‌آورد.

اغلب این فروشگاه‌ها اجناس خود را تا ۷۰ درصد تخفیف به‌فروش می‌رسانند. هوای خنک و مطبوع این مرکز به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها در کمال آرامش به‌دنبال اجناس محبوبتان بگردید.

چندین فروشگاه اوت لت مخصوص کودکان در این بازار وجود دارد که علاوه بر پوشاک، اسباب بازی و وسایل آموزشی مورد نیاز کودکان را عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید در پوکت ,مرکز خرید اوت لت در پوکت,اوت لت پوکت,خرید ارزان,[categoriy] اوت لت پوکت، خریدی ارزان حمل و نقل عمومی در پوکت

سوغات و صنایع دستی تایلندی، مشتاقان بسیاری دارد. اگر می‌خواهید از سفرتان یاردگاری به همراه داشته باشید، بازدید از فروشگاه تا چانگ را از دست ندهید.

در اینجا کارد و چنگال نقره، لوازم چوبی، کاغذ دیواری، کیف دستی، روسری و شال نخ و ابریشم با قیمت های ارزان و مناسب از جمله اجناس فروشگاه است. 

,مرکز خرید اوت لت در پوکت,اوت لت پوکت,خرید ارزان,[categoriy] اوت لت پوکت، خریدی ارزان

اگر عاشق بازی گلف هستید، بازدید از یکی از بزرگترین فروشگاه‌های گلف تایلند را از دست ندهید! در فروشگاه‌ ارزانی‌گلف این بازار انواع تجهیزات حرفه‌ای گلف، لوازم جانبی و لباس‌های برند این ورزش به فروش می‌رسد.

این اوت لت که در جاده‌ی بای‌پس پوکت واقع شده همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ میزبان شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوت لت پوکت، خریدی ارزان -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..