تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر دایملر کسب عنوان بزرگ‌ترین خودروساز لوکس دنیا را تأیید کرد

زمانی که مدیرعامل شرکت خودروسازی دایملر در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد هدف این کمپانی تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین و سودآورترین خودروساز لوکس جهان است، مورد تمسخر بسیاری قرار گرفت.

درسال ۲۰۱۱؛ دیتر زتچه، مدیرعامل دایملر اعلام کرده بود به زودی این کمپانی عنوان بزرگ‌ترین خودروساز لوکس را کسب خواهد کرد. ولی در آن زمان مورد تمسخر قرار گرفت؛ با این‌ حال او هنوز مدعی است:

ما این جایگاه مهم را امسال و چهار سال زودتر از زمان پیش‌بینی شده به‌دست آوردیم.

این سخنان به این معنی است که نام تجاری مرسدس بعد از سال ۲۰۰۵ که جایگاه خود را به بی‌ام‌و واگذار کرده بود، دوباره در صدر بزرگ‌ترین خودروساز لوکس قرار گرفته است.

مرسدس بنز

در حال حاضر مرسدس بنز در مسیر فروش بیش از ۲ میلیون خودرو در سال جاری قرار دارد؛ این امر زمانی برای مرسدس اتفاق افتاد که شاهد رشد ۱۲ درصدی تنها در ۱۰ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ بود و درنتیجه باعث سبقت مرسدس نسبت به رشد ۵.۵ درصدی بی‌ام‌و شد.

ماه گذشته میزان فروش مرسدس ۱۳ درصد افزایش یافته است (۱۸۲۶۰۲ دستگاه). این خودروساز روز سه‌شنبه اعلام کرد تعداد خودروهای تحویل داده‌شده در ۱۱ ماه گذشته، آمار ۱.۸۹ میلیون دستگاه را پشت سر گذاشته است.

این برند همچنین در مسیر کسب عنوان برترین خودروساز در زمینه‌ی فروش خودروهای لوکس در ایالات‌متحده است. گزارش‌ها حکایت از آن دارند که مرسدس تا انتهای ماه نوامبر، تعداد ۱۸ هزار دستگاه بیشتر از شرکت لکسوس و ۲۸ هزار دستگاه بیشتر از بی‌ام‌و فروخته است.

استقبال از  مرسدس در طیف خودروهای کامپکت  نیز در حال گسترش است، که باعث بازگشت ۱۰ درصدی سرمایه در بازارهای هدفِ فروش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر دایملر کسب عنوان بزرگ‌ترین خودروساز لوکس دنیا را تأیید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..