تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید

بهترین رستوران های شیراز

یکی از جذاب‌ترین و زیباترین شهرهای گردشگری ایران، شهر شیراز است. این شهر زیبا با داشتن آثار تاریخی و باستانی متعدد یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

مسافران و گردشگران می ‌توانند در کنار گشت و گذار در جاهای دیدنی و باستانی شیراز، برای صرف غذا یکی از بهترین رستوران های شیراز را انتخاب کنند. انواع مختلف غذاهای اصیل ایرانی و شیرازی در رستوران های شیراز طبخ می ‌شوند.

بهترین رستوران سنتی شیراز

رستوران هایی که انواع غذاهای ایرانی و شیرازی را طبخ و سرو می ‌کنند، همواره از بهترین رستوران های شیراز هستند. این رستوران ها برای مسافران و گردشگران جذابیت و زیبایی خاصی دارند.

افراد و مسافرانی که برای سفر، شهر شیراز را انتخاب می ‌کنند، به دنبال بهترین رستوران های شیراز هستند. مسافران به دنبال جایی هستند که بتوانند غذاهای سنتی و اصیل مانند کلم پلو شیرازی، کباب، کوبیده، دوپیازه آلو، آلبالوپلو و شیرین پلو میل کنند.

در ادامه آس چارتربه  معرفی چند مورد از بهترین رستوران های سنتی شیراز می ‌پردازد. شما همچنین می توانید از سایت آس چارتر بلیط چارتر مشهد شیراز را به راحتی و باکمترین هزینه تهیه نمایید و سپس سفر کنید.

رستوران و اقامتگاه تاریخی درب شازده

درب شازده یک هتل سنتی در یک عمارت تاریخی بازسازی شده است. این اقامتگاه یک رستوران سنتی هم دارد که از قضا محیط بسیار زیبا و دلنشینی به وجود آورده است. ساختمان این هتل مربوط به دوران قاجاریه است و در قلب بافت قدیمی شیراز واقع شده است.

با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید

رستوران سنتی کته ماس

در لیست سنتی‌ها بی‌انصافی‌ست که نام این رستوران همه‌چیز تمام را از قلم بیندازیم. این رستوران برخلاف قبلی ورودی باشکوهی ندارد و نام آن را به سادگی فقط روی تابلویی کوچک می‌بینیم.

ورودی رستوران راه‌پله‌ای باریک با دیوارهای آجری است که به فضایی بزرگ و دل‌نشین ختم می‌شود. گوشه و کنار راه‌پله با گلدان‌های سفال و لوسترهای سنتی مزین شده.

لباس‌های سنتی  کارکنان رستوران نیز با نهایت دقت و سلیقه انتخاب شده اند. حوضچه‌های کوچک با دیواره‌های آجری روی کف‌های کاشی کاری شده، سقفی بلند با نقش و نگارهای زیبا و میز و صندلی های چوبی، همگی به ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه کمک کرده.

حتی اگر این سفر را با دوستان‌تان هم شروع کرده باشید، فضای این رستوران برای شما مناسب خواهد بود. در بین بهترین رستوران های شیراز این رستوران صمیمی‌ترین و دنج‌ترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

کافه رستوران عتیق

کافه رستوران عتیق از آن خانه‌های قدیمی زیباست که تبدیل به کافه شده‌اند. به این خانه که وارد می ‌شوید، اگر شانس داشته باشید یک میز خالی بغل حوض پیدا می کنید.

تا غذایتان حاضر می ‌شود برای خودتان یک چای سفارش بدهید و در این محیط زیبا، خستگی شیراز گردی را از تن‌تان بیرون کنید.

رستوران کهن و کلم پلوهای قالبی

هر مسافری پایش به شیراز که می ‌رسد سراغ بهترین رستوران شیراز برای خوردن بهترین کلم پلو را می ‌گیرد. در میان رستوران‌های زیادی که بهتان معرفی می‌ کنند، رستوران کهن هم جا دارد.

کهن یک رستوران بزرگ با دکوراسیون زیبا و غذای با کیفیت است. همه ‌ی غذاهای پلویی این رستوران به صورت ته دیگ دار سرو می‌ شوند.

به رستوران کهن که رسیدید، برای خودتان کلم پلو و سالاد شیرازی و دوغ محلی سفارش بدهید و حسابی از بودن در شیراز لذت ببرید. رستوران کهن قیمت مناسبی نسبت به کیفیت و فضا دارد.

با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید

رستوران شرزه

رستوران شرزه از قدیمی ‌ترین و بهترین رستوران های شیراز است که قدمت بسیار بالایی دارد. با توجه به اینکه این رستوران یکی از قدیمی ‌ترین رستوران های موجود در سطح شهر است.

اما همچنان در زمره بهترین رستوران های شیراز قرار دارد. مسافران برای خوردن غذا و علی‌الخصوص کباب به این رستوران مراجعه می ‌کنند.

فضا و محیط کاملا سنتی این رستوران باعث شده تا این رستوران جذابیت خاصی برای مسافران داشته باشد.

رستوان شاندیز

قطعا همگی شما با نام شاندیز آشنا هستید. مجموعه رستوران‌هایی که چندین شعبه معتبر در مقاصد گردشگری ایران دارند. شعبه شاندیز هم یکی از بهترین رستوران های شیراز است.

این رستوران در منطقه مرتفع شهر با منظره‌ای از دروازه قرآن قرار گرفته است. آلاچیق‌هایی با سقف حصیری که در لبه بام قرار گرفته‌ اند به شما منظره‌ای دیدنی از شهر مخصوصا در شب می ‌دهند.

مکانی مناسب برای وقتی که پا به شهر می ‌گذارید اولین تجربه فوق‌العاده‌ و خوش ‌مزه‌تان را آغاز کنید. فضایی صمیمی که با گل‌ کاری‌های باسلیقه به جایی فوق‌العاده و دل‌نشین تبدیل شده است.

همراه با خانواده سری به این رستوران زده و هم از نمای بی ‌نظیر شهر لذت برده و هم یکی از بهترین غذاهای باکیفیت شیراز را امتحان کنید.

رستوران برنتین

این رستوران یکی از معروف ‌ترین و بهترین رستوران های شیراز است. برنتین یکی از رستوران‌هایی است که دکوراسیون و نمای بسیار جالب توجهی دارد.

منوی آن متنوع است و کیفیت غذاها بسیار خوب و مشتری پسند است. برای رفتن به برنتین باید حواس تان باشد خیلی دیر اقدام نکنید.

چرا که برای ناهار اگر از ساعت 15 به بعد بروید به احتمال بسیار بالا، پشت در می ‌مانید.

غذاهای برنتین خیلی زود تمام و میزهای آن خیلی زود پر می شوند. برنتین یک رستوران میان قیمت است و به کیفیتی که دارد کاملا می ارزد.

مهم‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران آلبالو پلو، میگو پلوی تند و ته چین هستند.

گفتنی است که قیمت اغلب غذاها در این رستوران کمی گران است. می ‌توان گفت رستوران برنتین از جمله گرانترین رستوران شیراز است.

رستوران خانه سنتی پرهامی

اگر گشت و گذارتان در بافت تاریخی شهر است، این رستوران مختص شماست. حالا که گذرتان به مسجد و بازار وکیل افتاده با کمی قدم زدن در آن اطراف به خانه پرهامی می ‌رسید.

خانه ‌ای به 200 سال قدمت که در اوج زیبایی و سادگی، خاطرات شیرین خانه‌های قدیمی را مرور می ‌کند.

حوض‌ فیروزه‌ای پر از ماهی، پنجره‌های شش گوشه رنگی، درهای چوبی و اتاق‌های تو در تو که حالا با چیدمانی خوش سلیقه میزبانی بی ‌نظیر برای شماست.

باغ رستوران خوشا شیراز

نام این رستوران شاید بیشتر از قبلی‌ها به گوش‌تان خورده است. فضای این رستوران نسبت به قبلی‌ها بزرگتر است. مساحتی بزرگ و زیبا به همراه پارکینگ که خیال شما را از بابت جای پارک راحت می ‌کند.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از بین نشستن در فضای سرباز و میان جمعیت یا نشستن در اتاق‌های خصوصی یکی را انتخاب کنید.

این رستوران هم، یک رستوران سنتی محسوب می‌ شود هرچند شاید فضایی به نسبت مدرن‌تر از بقیه داشته باشد. هرجایی را که در این رستوران انتخاب کنید طبیعت و طروات را در کنار خود حس می ‌کنید.

رستوران هفت خوان

رستوران هفت خوان یک رستوران پرزرق ‌وبرق در شیراز است که بسیاری معتقدند بدون صرف وعده‌ای در آن، سفر به شیرازتان تکمیل نخواهد شد.

همه ما بعد از شنیدن نام این رستوران به یاد داستان «هفت خوان رستم» در شاهنامه فردوسی می ‌افتیم.

البته که نام این رستوران نیز از همین داستان گرفته شده است؛ اما کلمه خوان نیز به‌معنای سفره‌های تجملاتی و کامل هم هست که در گذشته برای مهمان پهن می ‌شد.

با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید

رستوران سنتی بین المللی نوفل

رستوران سنتی، رستوران بین‌ المللی نوفل، رستوران فست فود بلیان، رستوران بوفه سیندخت و رستوران باربیکیو بخش‌های مختلف این رستوران هستند که هر کدام در یک طبقه واقع شده‌ اند.

علاوه بر این، می ‌توانید در دو کافی‌شاپ کلاسیک و بین‌المللی این رستوران نیز وقت بگذرانید و عصرانه‌ای دل‌چسب میل کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران، موسیقی زنده آن است که بخش ثابت رستوران است و گزینه‌ای مناسب برای خلق فضایی متفاوت و خاص برای شما است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بهترین رستوران های شیراز آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..