تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزی برای توجه به مشکلات رانندگان وسایط نقلیه عمومی/ هزار مینی‌بوس فرسوده در تهران کار می‌کنند

روزی برای توجه به مشکلات رانندگان وسایط نقلیه عمومی/ هزار مینی‌بوس فرسوده در تهران کار می‌کنند

جامعه > مشکلات مردم - رانندگی وسایط نقلیه عمومی در کلانشهرها به خصوص تهران یکی از سخت‌ترین و پرمشکل‌ترین مشاغل شهری است که می‌طلبد به مشکلات این قشر به صورت ویژه پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز 26 آذر، روز ملی حمل و نقل است و بهانه مناسبی است تا به یکی از سختترین مشاغل شهری در کلانشهرها به خصوص تهران، به صورت ویژه ای پرداخته شود: رانندگی وسایط حمل و نقل عمومی.
در همین رابطه معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: 100 هزار راننده تاكسي و 7 هزار راننده اتوبوس در تهران يكي از سخت ترين مشاغل جهان را بر عهده دارند.
دكتر مازيار حسيني با اعلام اين كه بيش از 100 هزار راننده تاكسي و رانندگاني كه به صورت كمكي بر روي تاكسي كار مي كنند، به صورت خطي و گردشي در سطح شهر مشغول به كار هستند، گفت: علاوه بر شلوغي كلان شهري همچون تهران، مشكلاتي مانند فعاليت مسافربرهاي شخصي كه عرصه را براي فعاليت تاكسي هاي شهر تنگ نموده اند، از جمله موانعي است كه بر سر راه كار و تلاش رانندگان تاكسي وجود دارد.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه حدود 7 هزار راننده اتوبوس در دو بخش عمومي و خصوصي در خطوط بي آر تي و عادي مشغول به كار هستند، گفت: واقعاً فعاليت اين رانندگان چه در مسيرهايي كه مجبورند با جريان ترافيك عبوري حركت كنند و چه در خطوط ويژه كه با وجود اختصاصي بودن اتوبوس ها، بسياري از خودروهاي غير مجاز، موتورسيكلت ها و عابران پياده از طول و عرض اين خطوط عبور مي كنند، كاري پر خطر و دشوار است.
حسيني با بيان اين كه بيش از يك هزار راننده ميني بوس نيز با يكي از فرسوده ترين انواع وسايل حمل و نقل عمومي در دنيا و عموماً در محورهاي حاشيه اي شهر فعاليت و مسافران را در نقاط حومه اي شهر جا به جا می کنند گفت: متأسفانه ميني بوس ها كه آلايندگي بالا و ايمني پاييني دارند، بسيار فرسوده شده اند و رانندگان آنها سختي بسياري را تحمل می كنند كه با پيگيري مديريت شهري اميدوارم هر چه زودتر مصائب اين عزيزان به پايان برسد.
او با تأكيد بر اين كه بيش از يك هزار راهبر مترو در شهر زیر زميني تهران در شرايطي كه در طول روز رنگ آفتاب را نمي بينند اما با عشق و علاقه مشغول به كار هستند، توضیح داد: هدايت قطارهاي مترو شغل بسيار حساس و دقیقی است كه با ايمني هزاران مسافر به صورت مستقيم سر و كار دارد.

معاون شهردار تهران در پايان با اعلام اين كه رانندگان حمل و نقل عمومي از خدوم ترين، شريف ترين و صبورترين اقشار جامعه هستند، گفت: روز ملي حمل و نقل فرصتي است كه بابت 365 روز فعاليت شبانه روزي رانندگان اتوبوس و تاكسي که در طول سال کمتر مورد توجه قرار می گیرند، به نمایندگی از مدیریت شهری از همکاران پر تلاشم قدرداني کنم.


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزی برای توجه به مشکلات رانندگان وسایط نقلیه عمومی/ هزار مینی‌بوس فرسوده در تهران کار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..