تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید نشانه گذاری پست‌ها در اینستاگرام

وقت آن رسیده است که دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. کافیست سری به صفحات دکوراسیون داخلی در اینستاگرام بزنید. از میان ایده‌های الهام بخش، چند عکس را  انتخاب می‌کنید. با قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید عکس‌های لایک شده را در زبانه‌ای مجزا موسوم به Liked Photo Tab، ذخیره کرده و در زمانی دیگر به آن‌ها سر بزنید. با این قابلیت جدید، شما این امکان را دارید که پست‌ها را برای نمایش مجدد در آینده نشانه گذاری کنید.

با این بروزرسانی، گزینه نشانه گذاری (Bookmark) نیز در زیر عکس هر پست به نمایش در می‌آید. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید پست را به گالری انتقال داده و در زمان‌های بعدی به آن دسترسی داشته باشید. در حقیقت با این کار، شما عکس‌های لایک شده را سرپرستی می‌کنید.

instagram_bookmark

در برابر تجسس، گوش به زنگ باشید!

بسیاری از مردم برای تبلیغات، اکانت جداگانه‌ای در اینستاگرام می‌سازند یا به سراغ پینترست (Pinterest) می‌روند. اما ممکن است بعضی‌ها به دنبال تجسس در عکس‌های شما باشند و بخواهند پست‌هایتان را نشانه گذاری کنند. با این حال، شما از نشانه گذاری پست‌هایتان توسط شخصی دیگر خبردار نمی‌شوید. برای مثال، افراد می‌توانند عکس‌های سلفی شما را که با گربه خانگی‌تان گرفته‌اید، نشانه گذاری کنند.

اینستاگرام محیطی حرفه‌ای برای به اشتراک گذاری عکس است. با این حال برای امنیت بیشتر باید مراقب پست‌هایی که ممکن است مورد استفاده رصدگران قرار بگیرد باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید نشانه گذاری پست‌ها در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..