تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تاثیر مصرف حبوبات بر کم شدن وزن


تاثیر مصرف حبوبات بر کم شدن وزن


زندگی > تغذیه – همشهری آنلاین:
کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کم شدن وزن کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این بررسی آمده است وعده‌های غذایی مملوء از پروتئین که بر محوریت حبوباتی همچون نخودفرنگی و لوبیا هستند نسبت به وعده‌های غذایی سرشار از پروتئین‌های حیوانی، خاصیت سیرکنندگی بیش ازی دارند.

آن رابن، از دپارتمان تغذیه و ورزش دانشگاه کپنهاگ و نویسنده ارشد این مطالعه گفت: این موضوع تا حدودی بر خلاف باور رایج است مبنی بر این که مصرف زیاد پروتئین گوشتی، احساس سیری را بیش از و طولانی‌تر می‌کند.

در این بررسی مطالعاتی روی ۴۳ مرد جوان با وزن طبیعی و وضعیت جسمی سالم انجام گرفت. این افراد در سه دسته با رژیم غذایی متفاوت دسته بندی شدند که شامل رژیم غذایی سرشار از پروتئین با محوریت گوشت، رژیم غذایی سرشار از پروتئین با محوریت لوبیا و نخودفرنگی و رژیم غذایی کم پروتئین با محوریت لوبیا و نخودفرنگی بود.

به گزارش نیچر ورلد نیوز، متخصصان مشاهده کردند: رژیم غذایی نوع دوم نسبت به رژیم غذایی سرشار از پروتئین با محوریت گوشت احساس سیری بیش ازی به فرد می‌دهد به طوری که این دسته در وعده غذایی بعدی ۱۲ درصد کمتر کالری مصرف کردند.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : چه ویتامین هایی برای رشد بهتر مو موثر است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تاثیر مصرف حبوبات بر کم شدن وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..