تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره استعدادیابی بدمینتون گیلان برگزار شد

دبیر هیات بدمینتون استان گیلان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت : این جشنواره استعدادیابی یکروزه ، مختص دختران است که خوشبختانه استقبال خوبی نیز از آن شده است .
بهرام نژادخاوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، در این جشنواره حدود 50 دختر رده سنی هشت تا 12 سال از شهرهای مختلف استان گیلان حضور دارند .
وی اظهار کرد: در این جشنواره که زیر نظر فتانه شعبانی استعدادیاب هیات گیلان برگزار شد ، شرکت کنندگان در شش تست حضور یافتند که در نهایت ، دو نفر برتر انتخاب و به جشنواره منطقه ای کشور اعزام خواهند شد .
وی ادامه داد: طبق اعلام و تصمیم فدراسیون بدمینتون ، جشنواره استعدادیابی بدمیبنتون دختران کشور در چهار منطقه برگزار می شود که استان گیلان باید در منظقه زنجان شرکت کند.
دبیر هیات بدمینتون استان گیلان خاطرنشان کرد: حشنواره استعدادیابی بدمینتون دختران کشور در زنجان از روز 10 دی ماه سال جاری و به مدت دور روز برگزار خواهد شد که امیدواریم که دو ورزشکاری که از گیلان در این جشنواره حضور خواهند یافت با موفقیت این جشنوراه را پایان برسانند.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف ، در رشته ورزشی بدمینتون فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره استعدادیابی بدمینتون گیلان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..