تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجری: علت شکست‌مان تحلیل قوای جسمانی بود

ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم. باتوجه به اینکه بازی با پرسپولیس هم با 48 ساعت تأخیر برگزار شد، کمتر استراحت کردیم. ما سه بازی سخت با تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال داشتیم که توان بدنی بازیکنان ما خالی شده بود. بازیکنان ما با این فشار تمام توان‌شان را گذاشتند، اما در نیمه دوم قوای جسمی بازیکنان پایین آمد و استقلال در نیمه دوم فشار بیشتری آورد که موفق به گلزنی هم شد.

سرمربی پدیده درباره اینکه تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کند و چرا نتیجه نگرفت، گفت: فکر می‌کنم بازی‌های دیگر ما دیده نمی‌شود. این بازی‌های ما را تلویزیون نشان می‌دهد و کسانی که اهل تحلیل فوتبال هستند، این مسابقات را می‌بینند. تیم ما خوب بازی می‌کند، اما خیلی راحت سرمان کلاه می‌رود و از کناره‌ها باز می‌شویم و به حریف موقعیت می‌دهیم. بارها به بازیکنان گفته‌ام مقابل استقلال و پرسپولیس اشتباه کنیم، تنبیه می‌شویم. چند روز پیش مقابل پرسپولیس اشتباه کردیم و تنبیه شدیم و امروز هم مقابل استقلال همین اتفاق افتاد. امیدوارم دیگر این اتفاقات برای ما رخ ندهد.

مهاجری با اشاره به دو شکست پیاپی تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال گفت: به نظرم با این شکست‌ها تیم ما بیشتر تخلیه روانی می‌شود. وقتی پوشش تصویری و رسانه‌ای زیاد است و این بازی‌ها دیده می‌شود، شکست روی روحیه بازیکنان بیشتر تأثیر می‌گذارد. باتوجه به اینکه فاصله بازی‌مان با ذوب‌آهن بیشتر است، امیدوارم بتوانیم بازیکنان را ریکاوری کنیم و آماده شویم تا نتیجه بهتری بگیریم.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجری: علت شکست‌مان تحلیل قوای جسمانی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..