تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه امتیاز لذت بخش استقلال در آزادی/طلسم شکنی علی‌منصور مقابل پدیده

سه امتیاز لذت بخش استقلال در آزادی/طلسم شکنی علی‌منصور مقابل پدیده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر تیم‌های استقلال و پدیده خراسان از ساعت 16:20 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. جابر انصاری در دقیقه 69 زننده تک گل شاگردان منصوریان در این دیدار بود.

استقلال در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، پادوانی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، مجتبی حقدوست، کاوه رضایی و جابر انصاری راهی میدان شد.

برای تیم پدیده در این دیدار شهاب گردان، حسن جعفری، وارزارد هارویان، محسن یوسفی، محمد رضا خرسندنیا، مهرداد کفشگری، یونس شاکری،معین عباسیان، میلاد کمندانی و محمد رضا ناصحی به میدان آمدند.

استقلال در شرایطی به مصاف پدیده مشهد رفت که این تیم هفته گذشته مقابل تراکتورسازی شکست خورد و به میانه جدول سقوط کرد. بازی در نیمه اول کاملا پایاپای پیگیری شد و خطری دروازه ها را تهدید نکرد.

در نیمه دوم استقلال برای برد وارد زمین شد و حملاتی از کناره ها ترتیب داد و بالاخره در دقیقه 67 با سانتر مگویان، جابر انصاری توانست تگ گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه پدیده می توانست در دقیقه 93 با ضربه سر حسین مهربان به گل برسند که رحمتی توپ را مهار کرد.

استقلال با این پیروزی 21 امتیازی شد و فعلا در جایگاه ششم قرار گرفت.این دو تیم در 4 دیدار قبلی رقابت های لیگ برتر موفق نشده بودند که همدیگر را شکست بدهند که این بار استقلالی ها با علی رضا منصوریان این کار را انجام دادند.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه امتیاز لذت بخش استقلال در آزادی/طلسم شکنی علی‌منصور مقابل پدیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..