تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست رد مونشن گلادباخ به سینه شواینی

کد خبر: ۴۴۲۵۱۶

۵۹  بازدید

باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ رسما اعلام کرد که برنامه ای برای جذب باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی مغضوب مورینیو ندارد.

ورزش سه: شواینی اوضاع خوبی در منچستریونایتد ندارد. او اغلب در فهرست 18 نفره برای بازی های شیاطین سرخ قرار نمی گیرد و تا چندی پیش حتی مورینیو به وی اجازه تمرین با تیم اول را هم نمی داد.

شایعات زیادی در مورد آینده این هافبک سرشناس سابق بایرن شنیده می شود؛ از جمله بازگشت به بوندسلیگا و این بار تیم مونشن گلادباخ.

دست رد مونشن گلادباخ به سینه شواینی

 ابرل، مدیر ورزشی باشگاه مونشن‌گلادباخ ضمن تمجید از کاپیتان سابق بایرن اعلام کرد تمایل ندارد شواینی برای پایان دوران بازی به باشگاه بروسیا بیاید:« انتقال باستین شواین اشتایگر به گلادباخ؟ او بازیکنی فوق العاده است اما دوران فوتبالش را در گلادباخ به اتمام نخواهد رساند و به تیم ما نخواهد آمد. اگر در ژانویه قرار باشد بازیکنی به خدمت گیریم، سعی می کنیم بازیکنی را جذب کنیم که مناسب سیستم تیم ما باشد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست رد مونشن گلادباخ به سینه شواینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..