تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیو نجات‌بخش رحمتی برابر پدیده

کد خبر: ۴۴۲۵۱۳

۸۰  بازدید

کاپیتان شماره یک استقلال موفق شد اشتباه مدافعان این تیم در لحظات پایانی را باتجربه بالای خود جبران کند.

ورزش سه: مهدی رحمتی بعد از ناکامی برابر تراکتورسازی این بار به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود بوده و مهاجمان حریف نیز با ضربات بی رمق خود این شرایط را به بهترین شکل برای او فراهم کردند.

با این حال اشتباه مدافعان استقلال در لحظات پایانی می توانست آبی پوشان را از کسب پیروزی محروم کند و این یونس شاکری بود که روی ارسال از جناح چپ با ضربه سر دروازه مهدی رحمتی را تهدید کرد که البته این ضربه شدت لازم برای باز کردن دروازه گلر باتجربه آبی پوشان را نداشت و مهدی رحمتی با استفاده از تجربه خود توانست آن را مهار کند و استقلال را از ناکامی پیاپی نجات دهد.

سیو نجات‌بخش رحمتی برابر پدیده سیو نجات‌بخش رحمتی برابر پدیده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیو نجات‌بخش رحمتی برابر پدیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..