تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یعقوب کریمی مقابل پدیده سه اخطاره بود؟

کد خبر: ۴۴۲۵۱۱

۱۱۶  بازدید

بهروان: سیستم به ما چیزی نگفته، پیگیری می‌کنیم

پس از بازی استقلال و پدیده خبری منتشر شد که بازیکن استقلال سه اخطاره بوده و نمی‌توانسته بازی کند. با این حال بهروان می‌گوید که سیستم مسابقات چیزی را به آنها اعلام نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: پس از بازی با پدیده خبر و شایعه‌ای منتشر شد که یعقوب کریمی بازیکن استقلال سه اخطاره بوده است. طبق گزارش دیدارهای این تیم در لیگ برتر شانزدهم او در دیدار تیم‌های پیکان در هفته چهارم، دیدار مقابل صبای قم در هفته دوازدهم و دیدار با تراکتورسازی در هفته سیزدهم کارت زرد دریافت کرده بود.

 کریمی امروز در ترکیب اصلی قرار داشت و در دقیقه 73 جای خود را به میلاد زکی‌پور داد.

غلامرضا بهروان، مشاور کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما بر اساس گزارش داور بازیکنان اخطاری را وارد سیستم می‌کنیم و برای اعلام محرومان هفته نیز از سیستم استفاده می‌شود. ممکن است در تصاویر تلویزیونی نشان داده شده که یعقوب کریمی از داور مسابقه در این سه بازی کارت زرد دریافت کرده است. با این حال باید داور نام چه نفراتی را به عنوان بازیکنان اخطاری این دیدارها به سازمان لیگ ارائه داده است. در حقیقت در این زمینه ما به گزارش داور استناد می‌کنیم، نه تصاویر تلویزیونی.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر مشخص شود یعقوب کریمی با دریافت سه کارت زرد از بازی با پدیده محروم بوده است در این زمینه سازمان لیگ مقصر است یا طبق قانون استقلال 3 بر صفر بازنده خواهد شد، اظهار داشت: چنانچه اشتباهی از سازمان لیگ سر زده باشد، آن را بعد از پیگیری اعلام می‌کنیم، اما این مسئله هیچ ربطی به این ندارد که استقلالی‌ها بازیکن سه اخطاره خود را بازی داده‌اند. به هر حال آنها نباید برای اعلام محرومان خود به خبر سازمان لیگ استناد کنند، بلکه باید خودشان نام بازیکن اخطاری‌شان را در هر بازی ثبت کرده و از محرومت یا عدم محرومیت بازیکنان‌شان آگاهی کامل داشته باشند. با این حال ما موضوع را پیگیری می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یعقوب کریمی مقابل پدیده سه اخطاره بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..