تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل نتیجه تحقیقاتش در حوزه‌ی هوش مصنوعی را منتشر می‌کند

اپل قصد دارد تحقیقاتش در حوزه‌ی هوش مصنوعی را در اختیار عموم قرار دهد.

بر اساس گزارشات شبکه‌ی خبری بلومبرگ؛ دپارتمان هوش مصنوعی اپل قرار است پس از مدت‌ها سکوت سرانجام نتایج تحقیقات خود را در دسترس عموم قرار دهد.

این کمپانی اخیراً مدیر جدیدی برای حوزه‌ هوش مصنوعی استخدام کرده است و این شخص در کنفرانس بررسی سیستم پردازشی اطلاعات اعصاب در شهر بارسلونا  اطلاعات تازه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

روسلان سالاخوتدینوف استادیار دانشگاه کارنِگی مِلون در آمریکا که مدتی است به استخدام اپل در آمده؛ طی ارائه‌ی مطالبش اسلایدی را نشان داد که روی  آن نوشته بود:

آیا می‌توانیم این اطلاعات را منتشر کنیم؟ بله.

آیا امکان همکاری‌های دانشگاهی وجود دارد؟ بله.

این اتفاق را می‌توان یک تغییر غافلگیرانه در سیاست‌های اپل قلمداد کرد چرا که پیش از آن این کمپانی تمایلی به افشای اطلاعات به‌دست‌آمده از خود نشان نمی‌داد.

ایجاد همکاری‌های دانشگاهی این فرصت را برای اپل ایجاد می‌کند تا بتواند سرعت پیشرفت تحقیقاتش را بیش از پیش سرعت ببخشد.

کمپانی‌های مانند مایکروسافت و گوگل مدت‌ها است مجوز انتشار نتایج تحقیقاتی خود را صادر کرده‌اند و همین امر کمک کرده است در برخی زمینه‌ها بتوانند از دستیار هوشمند اپل؛ به نام سیری پیشی بگیرند. علاوه بر این در سال جاری، گوگل با به‌کارگیری پلتفرم DeepMind و تحقیقات گسترده در حوزه‌‌ی هوش مصنوعی، توانست قدم بزرگی در این راه بردارد.

جذب افراد بااستعداد و تیم‌های نخبه را می‌‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای همکاری‌های دانشگاهی و به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات دانست.

اپل تاکنون به موضوعات مطرح‌شده واکنشی نشان نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل نتیجه تحقیقاتش در حوزه‌ی هوش مصنوعی را منتشر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..