تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت گاز از میدان پارس جنوبی به ۵۱۵ میلیون متر مکعب در روز رسید

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا عبادی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از پیشرفت تکمیل دو فاز 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: تکمیل این دو فاز از اولویت‌های وزات نفت است چرا که تمامی مراحل طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی آن توسط متخصصان ایرانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پالایشگاه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی دارای 89 درصد پبشرفت فیزیکی است گفت: مجموع پیشرفت دو فاز 20 و 21 پارس جنوبی در بخش خشکی و دریا به 92 درصد رسیده است.

مجری طرح فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از وارد مدار تولید شدن سکوی فاز 21 پارس جنوبی خبرداد و تصریح کرد: سکوی فاز 21 پارس جنوبی با ظرفیت برداشت روزانه یک‌میلیارد فوت مکعب گاز به بهره برداری رسید.

عبادی با بیان اینکه از فاز 21 پارس جنوبی 28 میلیون مترمکعب به تولیدات روزانه گاز کشور افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سکوی فاز 21 پارس جنوبی ظرفیت تولید گاز ایران از میدان پارس جنوبی به 515 میلیون متر مکعب در روز رسید.

مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی تصریح کرد: با بهره‌برداری کامل از این فازها 57 میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی را  تامین گاز تصفیه ‌شده برای مصارف داخلی  دانست و افزود: با راه‌اندازی این فازهای گازی سالانه یک میلیون تن گاز اتان برای مصارف صنایع پتروشیمی بیش از یک میلیون تن گاز مایع برای صادرات روزانه 75 هزار بشکه میعانات گازی و روزانه 400 تن گوگرد تولید می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت گاز از میدان پارس جنوبی به ۵۱۵ میلیون متر مکعب در روز رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..