تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارتر: اجازه استقرار مجدد داعش در جنوب سوریه را نمی‎دهیم/ کار داعش در موصل به پایان نزدیک شده

ساعت 24- وزیر دفاع آمریکا با اشاره به اینکه گروه داعش نبارد بار دیگر در جنوب سوریه مستقر شوند گفت: کار افراد مسلح در موصل به پایان خود نزدیک شده است.

اشتون کارتر روز پنج شنبه گفت: به داعش اجازه نخواهیم داد که بار دیگر مکانی امن در جنوب سوریه پیدا کند.

وی افزود: باید داعش را در شهر رقه به منظور عملیات نظامی علیه این گروه در موضع ضعف قرار داد.

وزیر دفاع آمریکا با ابراز خوش بینی نسبت به روند عملیات ارتش عراق در موصل اظهار داشت: کار افراد مسلح در این شهر به پایان خود نزدیک شده است.

کارتر همچنین اضافه کرد که آمریکا توانسته است که فرمانده عملیات خارجی داعش را که در انفجارهای چند کشور اروپایی دست داشت به قتل برساند.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارتر: اجازه استقرار مجدد داعش در جنوب سوریه را نمی‎دهیم/ کار داعش در موصل به پایان نزدیک شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..