تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامگذاری هفته وحدت تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

نامگذاری هفته وحدت بین برادران اهل تسنن و شیعه که می توانست نبود آن منشا اختلاف در بین دو قشر مسلمان شیعه و سنی باشد یک تهدید را تبدیل به فرصت کرده است .

نامگذاری هفته وحدت تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه تریبون آزاد دانشجویی با موضوع مسائل سیاسی ، امنیتی استانی و کشور در دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان با بیان این مطلب گفت : امام خمینی (ره) در چنین روزی با نامگذاری این هفته به نام هفته وحدت بین برادران اهل تسنن و شیعه که می توانست منشا اختلاف در بین دو قشر مسلمان شیعه و سنی باشد یک تهدید  را به فرصت کرد.

سید جواد حسینی افزود:خوشبختانه انقلاب اسلامی مسیری را طی کرده که زاویه های شناختی ، به ارزشی و عملکردی آن همسنگ و این نشانه ای از اعتدال یک جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: نگاه دولت تدبیر و امید در جامعه یک نگاه شناختی ، بازسازی اندیشه ها و نوع حکومت اسلامی و پرورشی مردم سالاری است.
انتهای پیام// ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامگذاری هفته وحدت تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..