تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان رضوی قهرمان لیگ بیسبال باشگاههای کشور شد

سید روح الله علویروز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرحله با حضور تیم های نادری و لیان پارسه بوشهر، هیاتهای انجمن های ورزشی قم، خراسان رضوی از دوشنبه هفته جاری به مدت چهار روز در ورزشگاه قدس بوشهر برگزار شد و تیم گیلان به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقات انصراف داد.
وی بیان کرد: چهار تیم برتر مرحله مقدماتی مناطق شمال و جنوب چهار تیم حاضر در این مسابقات بودند.
علوی گفت: در دور سوم و پایانی این مسابقات ابتدا تیم لیان پارسه بوشهر 18 بر 8 از سد آرتان رگال قم گذشت، و در دیگر بازی نیز تیم هیات انجمن های خراسان رضوی 12 برصفر برابر نادری بوشهر پیروز شد و به عنوان قهرمانی این دور از مسابقات دست یافت.
وی یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات با تشخیص کادر فنی به تیم ملی بیسبال دعوت می شوند و در دیماه همراه با تیم ملی عازم مسابقات غرب آسیا خواهند شد.
7212/6043 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان رضوی قهرمان لیگ بیسبال باشگاههای کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..