تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر حاکمیت آمریکا پایبند به برجام بودند؛ اوباما باید طرح تمدید تحریم‌ها را وتو می‌کرد

عضو فراکسیون ولایت: آمریکایی‌ها به هیچ عنوان صادق نیستند، امروز یک حرفی می‌زنند و فردا حرفی دیگر.

اگر حاکمیت آمریکا پایبند به برجام بودند؛ اوباما باید طرح تمدید تحریم‌ها را وتو می‌کردمحسن کوهکن نماینده مردم اصفهان و لنجان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در وتو نکردن قانون تحریم های 10 ساله علیه ایران اظهار داشت: اگر حاکمیت آمریکا پایبند به برجام بود؛ اوباما باید این طرح را وتو می‌کرد تا حداقل کمی از آن لفاظی‌های خود در اجرای برجام را انجام داده باشد.

وی ادامه داد: اوباما نه نتها طرح تمدید تحریم‌ها را وتو نکرد؛ بلکه مصوبه ضد ایرانی کنگره نیز با حمایت دموکرات‌ها رای آورد که این موارد همگی تکه‌های پازل ضدایرانی آمریکایی‌ها هستند و ما را به حرف مقام معظم رهبری مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکایی‌ها می‌رساند.

عضو فراکسیون ولایت گفت: آمریکایی‌ها به هیچ عنوان صادق نیستند، امروز یک حرفی می‌زنند و فردا حرفی دیگر. ما باید بدانیم هرگونه اعتماد به آمریکایی‌ها و دلخوش کردن به آنها یک اشتباه بچه‌گانه و امیدی واهی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر حاکمیت آمریکا پایبند به برجام بودند؛ اوباما باید طرح تمدید تحریم‌ها را وتو می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..