تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست دروازه‌بان تیم‌ملی روسیه از پدر سردار

درخواست دروازه‌بان تیم‌ملی روسیه از پدر سردار

ورزش > لیگ برتر - دروازه‌بان تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه روستوف اعلام کرد از پدر ملی پوش ایرانی این تیم خواسته پریدن بلند همانند پسرش را به او بیاموزد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوسلان یانان، دروازه‌بان ۲۹ ساله تیم ملی فوتبال روسیه و هم‌تیمی سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی‌پوش ایرانی روستوف در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ورزشی این کشور از قبول درخواستش توسط پدر سردار جهت آموزش او خبر داد.
یانان در پاسخ به پرسش روزنامه روسی که سردار آزمون سال فوق العاده‌ای داشت و آیا بازیکنی بهتر از او جهت پرش بلند به هوا و فتح توپ دیدید، گفت: همین طور است. پدر سردار آزمون یک مربی والیبال است. یک بار سردار از پدرش درخواست کرد تا چنین پرش های بلندی را به من آموزش دهد.

وی اظهار داشت: پدر سردار آزمون گفت که در تطعیلات لیگ برتر روسیه با من برای آموزش پرش‌های بلند کار خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم ملی روسیه از نوبوآ، سردار آزمون و سزار ناواس به عنوان سه بازیکن ارزنده و قابل تحسین تیم روستوف یاد کرد که طراوت خاصی به این تیم بخشیده‌اند.


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست دروازه‌بان تیم‌ملی روسیه از پدر سردار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..