تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور ویدئویی چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

کد خبر: ۴۴۲۴۶۵

۱۴۲  بازدید

 وبسایت نود: در نیمه دوم بازی رئال مادرید و آمه ریکا، رونالدو در ثانیه های پایانی گل دوم رئال را به ثمر رساند. در ابتدا داور پس از مشورت با داور ویدئویی تصمیم گرفت که گل را مردود اعلام کند چرا که صحنه مشکوک به آفساید بود اما پس از بازبینی صحنه در اتاق داور ویدئویی، گل سالم اعلام شد. در حقیقت پس از چند ثانیه معطلی و تردید میان بازیکنان رئال و آمه ریکا گل سالم اعلام شد.

داور ویدئویی در جام جهانی باشگاه ها برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدئوها چطور مورد استفاده قرار می گیرند؟

۱-  داور از دستیاران ویدئویی خود برای یک صحنه مشکوک کمک می طلبد و از آنها می خواهد که صحنه را بازبینی کنند.

۲- کمک داوران ویدئویی تصاویر را بررسی می کنند و  نظرشان را به داور اطلاع می دهند.

۳- داور یا باید تصمیم کمک داوران ویدئویی را بپذیرد یا به گوشه زمین برود و پس از آن که شخصا صحنه را از طریق ویدئو بازبینی کرد تصمیم بگیرد.

تکنولوژی ویدئویی چه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

گل ها: وظیفه کمک داوران ویدئویی کمک به داور است تا در مورد رد شدن یا نشدن توپ از خط دروازه تصمیم بگیرند. اگر داور صحنه ای را گل نگرفته باشد، تصمیم زمانی گرفته می شود که توپ از جریان بازی خارج شده باشد.

پنالتی ها : کمک داوران ویدئویی احتمال اشتباه روی صحنه های پنالتی را کاهش خواهند داد.

کارت قرمز: کمک داوران ویدئویی از اخراج یا عدم اخراج اشتباه یک بازیکن جلوگیری خواهند کرد.

اشتباه در اعلام هویت: در صورتی که داور به اشتباه به بازیکنی کارت زرد یا قرمز نشان بدهد کمک داوران ویدئویی برای اجرای قوانین کمک خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور ویدئویی چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..