تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انیمیشنی درباره زندگی غمبار یک بُت

فرهنگ > سینما - انیمیشن «زندگی غمبار یک بت خوشبخت» از پنجشنبه ۲۵ آذر در گروه هنروتجربه اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتایون بازیار این انیمیشن را با اقتباس از داستانی به همین نام نوشته نرگس آبیار ساخته و فرایند تولید آن دو سال طول کشیده است.

در خلاصه داستان «زندگی غمبار یک بُت خوشبخت» آمده است: «یک بت مقدس چوبی در بتکده‌ای قرار دارد که بسیار از آن مراقبت می‌شود و مردم هر روز از صبح تا شام برای پرستش آن به آنجا می‌آیند، با توجه به مراقبت‌هایی که از بت می‌شود به نظر می‌رسد که او باید بسیار خوشبخت باشد، در حالیکه خود بت از اینکه بت آفریده شده است متنفر است و به دنبال راه فراری می‌گردد تا خودش را از آن بتکده نجات دهد، او آرزو دارد که مردم یک روز متوجه شوند که حقیقت چیز دیگریست...»  

بازیار نویسنده فیلمنامه این انیمیشن است و در کنار امیر عابدی تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده دارد. سعید جلالیه انیماتور «زندگی غمبار یک بت خوشبخت» است.

  

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انیمیشنی درباره زندگی غمبار یک بُت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..