تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبردار 90 میلیاردی دستگیر شد

کد خبر: ۴۴۲۴۶۳

۱۸۴  بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری کلاهبردار 90 میلیارد ریالی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری کلاهبردار 90 میلیارد ریالی خبر داد.

سرهنگ حسین نیک فرد، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی ارائه شکوائیه ای مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری به مبلغ 90 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود، دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهم و همدستان 31 و 50 ساله وی را شناسایی و دستگیر کردند. متهمان با چک های باطل شده یک ملک تجاری را از مالباخته ای، خریداری و سپس متواری شده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: از مخفیگاه متهمان یک برگ وکالت نامه و مبایعه نامه مربوط به این کلاهبرداری نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه پرونده متهم برای کشف کلاهبرداری های احتمالی در دست بررسی پلیس قرار دارد، از مردم خواست، قبل از انجام هرگونه معامله از جعلی نبودن و صحت اسناد ارائه شده اطمینان حاصل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبردار 90 میلیاردی دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..