تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید حکم مشاورین تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

حکم مشاورین تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در امور فنی و عمران، آموزش و رسانه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حکم سید احمدسجادی در امور فنی و عمرانی، محمد حسین امین جعفری در امور آموزش و حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در امور رسانه به عنوان مشاوران تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیها سلام تمدید شد.

تولیت آستان مقدس در این مراسم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن تقدیر از این افراد، مشاوره ها و خدمات آنها را ارزشمند و تأثیرگذار در روند اجرای برنامه های آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) دانست.

آیت الله سعیدی افزود: جناب آقای امین جعفری بعد از خدمت خالصانه و کارنامه درخشان جنابعالی در آموزش ان شاءالله همچنان در سمت مشاور آموزشی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) موفق و موید باشید.

وی ادامه داد: حجت الاسلام فاطمی نسب از زمانی که شما به عنوان مشاور تولیت انجام وظیفه می کنید، اخبار آستان بر بال رسانه های مختلف به اطلاع عموم رسیده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: جناب آقای سجادی  تلاش های بی دریغ جنابعالی و دوستان در خصوص احداث شبستان حضرت زهرا س به ثمر نشسته و مورد رضای حضرت معصومه (س) قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید حکم مشاورین تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..