تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعری که خانم بخشدار در مراسم هفته وحدت خواند/ باور نمی کنی، نکن!

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 979022

بخشدار مرکزی میاندوآب در مراسم هفته وحدت در روستای خیرآباد به جای سخنرانی مفصل، شعری را برای حاضران خواند و گفت این پیامی است برای کسانی که توانمندی زنان را بر نمی تابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، رقیه خاکپور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در روستای خیر آباد از توابع میاندوآب با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت، بکارگیری  بانوان توانمند در پست های کلیدی مدیریتی است، گفت: دولت بهای پیاده کردن سیاست هایش را می پردازد و همه بدانند ما ایستاده ایم.

بخشدار مرکزی میاندوآب در ادامه به جای سخنرانی گفت که شعری را می خواند و این پیامی است برای کسانی که توانمندی زنان را بر نمی تابند.

بخش هایی از این شعر به شرح ذیل است:

محدوده حقارتم باور نمی کنی، نکن

 فریاد رسم غارتم، باور نمی کنی، نکن

عمری گذشته ام، از تمام حریتم

بیزار از این تجارتم، باور نمی کنی، نکن

بن بست کوچه های حقارتم، باور نمی کنی، نکن

هر چند محال است زدست قفس ها رها شوم

من دختر اسارتم، باور نمی کنی نکن

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعری که خانم بخشدار در مراسم هفته وحدت خواند/ باور نمی کنی، نکن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..