تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین تجلیل از برترین های کنکور 95 در شاهین دژ + تصاویر

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978961

به همت آموزش و پرورش شاهین دژ صبح امروز طی مراسمی از برترین های کنکور 95 تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز به همت آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ و با حضور مسئولین شهرستانی ،اساتید برجسته و نامی،دانش آموزان متوسطه و پیش دانشگاهی  و خانواده های این دانش آموزان طی مراسمی که در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ برپا شده بود از کنکوری های برتر 95 این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم سیاوش اسعدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ با  تقدیر از دانش آموزانی که برای منطقه افتخار آفریدند از خانواده این دانش آموزان نیز به پاس حمایتهای همه جانبه فرزندانشان برای کسب افتخاری دیگر به افتخارات شهرستان تشکر کرد و افزود : در جامعه امروزی ما کسب علم و پیشرفتهای علمی از جمله مهمترین آیتم های قدرت سیاسی،فرهنگی و اجتماعی یک کشور محسوب میشود و شما دانش آموزان که آینده ساز مملکت اسلامی ایران هستید باید با تلاش و پشتکار خود همچون گذشته در صعود به قله های افتخار کشور عزیزمان ایران اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار کرد: ما امروز از تمامی دانش آموزان متوسطه و پیش دانشگاهی شهرستان دعوت به عمل آوردیم تا ضمن شناخت برترین های کنکور از تجربیات این عزیزان در راستای شناخت رمز موفقیت در کنکور بیشتر آشنا شوند.

حبیب یزدانی معاون فرماندار شاهین دژ نیز با گرامیداشت هفته وحدت ایراد سخن کرد و ابراز داشت:بسیار خرسندم که امسال شاهد افتخاری بس بزرگ برای شاهین دژ توسط دانش آموزانش بودیم و امید آن دارم همچنان این راه ادامه دار بوده و برگ های زرین دیگری را از افتخارات این شهرستان را ورق بزنیم.

در ادامه اساتید بزرگ این شهرستان همچون پروفسور صمد علیپور، دکتر رضا علیپور و دبیر بازنشته و پیشکسوت اصغر باقرا  راهکار های برداشتن گام مثبت در رسیدن به پیروزی ها را شرح وسخنرانی کردند.

همچنین دوتن از برترین های کنکور نیز رازهای موفقیت خود را شرح نمودند.

در پایان از 17 دانش آموزی که رتبه های زیر 6000 را در کنکور امسال کسب نموده بودند تجلیل شد.

گفتنی است  در کنکور امسال  170 نفر از دانش آموزان شهرستان شاهین دژ  توانستند به دانشگاههای دولتی و برتر کشوری راه پیدا کنند که از این تعداد 17 نفر از آنان رتبه های زیر 6000  کشوری را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین تجلیل از برترین های کنکور 95 در شاهین دژ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..