تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس و دانشگاه آزاد سرعین تعطیل شد و راههای روستایی مسدود

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978398

بارش برف همراه با کولاک باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه آزاد شده و راه تمامی روستاهای سرعین را مسدود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،بارش ها بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان از جمله شهرستان های اردبیل، سرعین، نیر و خلخال شدید بوده و اداره کل آموزش و پرورش ودانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیر ،سرعین ،مشگین و گرمی تمامی فعالیت های آموزشی در این مناطق را برای روز پنجشنبه تعطیل اعلام کرد.

هم اکنون تمامی راههای روستایی سرعین بسته و تردد در این مناطق بسیار دشوار است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز در اطلاعیه ای با اعلام بارش برف همراه با کولاک در تمامی جاده های کوهستانی استان اردبیل به شهروندان استان توصیه کرد که از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
این منبع همچنین اعلام کرد که گذر از جاده های کوهستانی استان اردبیل تنها با زنجیز چرخ و تجهیزات زمستانی ممکن می باشد.
هواشناسی اردبیل نیز اعلام کرد که بارش برف تا شامگاه پنج شنبه در تمامی مناطق استان اردبیل ادامه داشته و با فرا رسیدن شب بتدریج ازشدت آن کاسته خواهد شد.
بنا به اعلام هواشناسی، از بامداد جمعه هوای سرد بر اغلب شهرستان های استان حاکم شده و دما بین 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت .
بر این اساس در 2 هفته آینده در مناطق مرکزی و جنوب استان اردبیل اهالی منطقه دمای زیر صفر را تجر به خواهند کرد.
هم اکنون دمای هوا در تمامی 10 شهرستان استان اردبیل زیر صفر بوده و بین منفی یک تا منفی 8 درجه متغییر می باشد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس و دانشگاه آزاد سرعین تعطیل شد و راههای روستایی مسدود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..