تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوثر چهره زمستانی به خود گرفت

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978469

برف و کولاک از بامداد امروز پنجشنبه چهره زمستانی به شهرستان کوثر بخشید، بطوری که تردد در معابر، خایانها و جاده ها را کند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، بارش برف و کولاک از بامداد امروز در کوثر موجب خوشحالی اهالی این شهرستان به ویژه کشاورزان و روستاییان شده است.

فعالیت سامانه بارشی به تدریج گسترده شده و با توجه به تشدید بارش‌ها، تردد در معابر و جاده های اصلی دشوار و یخبندان سطح جاده ها را فرا خواهد گرفت.

به تدریج با ریزش هوای سرد از عرض های شمالی کاهش محسوس دما، وزش باد شدید، بارش برف و کولاک و مه در نواحی سردسیر کوهستانی پیش بینی می شود که موجب کاهش دید و اختلال در تردد جاده های کوهستانی و رخداد یخبندان پاییزه در استان و شهرستانها طی امروز و روز های آتی خواهد شد.

این بارش ها که با افت محسوس دمای هوا نیز همراه است موجب لغزندگی خیابان ها و معابر عمومی شده و تردد خودروها و وسایط نقلیه را با مشکلاتی روبرو کرده است.

تداوم بارش برف، دانش آموزان مدارس در شهر و روستایی این شهرستان در نوبت صبح را نیز برای عزیمت به مدارس خود با مشکلاتی مواجه کرد.

بارش برف همچنین موجب تعطیلی فعالیت های ساختمانی و عمرانی شده و مردم لباس گرم زمستانی پوشیدند.

مدیریت بحران شهرستان کوثر نیز نسبت به بروز کولاک شدید و مسدود شدن راههای ارتباطی این شهرستان هشدار داد و از رانندگان خودروها به ویژه وسایل نقلیه عمومی خواست از لوازم ایمنی متناسب با فصل سرما استفاده کرده و از تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های بین شهری خودداری کنند.

تجهیزات راهداری در جاده های اصلی بخصوص گیوی خلخال و اردبیل سرچم مستقر شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوثر چهره زمستانی به خود گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..