تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodhunt برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Vampire the Masquerade Bloodhunt تجربه‌ای در سبک بتل رویال است که در دنیای زنده‌های شب می‌توانید تجربه کنید و قبیله‌هایی از خون آشامان را در برابر خود خواهید داشت. این عنوان از همان ابتدا قصد دارد که آی پی منحصربه‌فرد خودش را بار دیگر زنده کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای طرفدارانش رقم بزند. حال سوال اینجاست که این بازی تا چه حد خوب است؟ این عنوان یقینا از سایر آثار بتل رویال متمایز است و به‌طور گسترده می‌تواند سبک‌های مختلف را در بر گیرد. اگر بازی Hyper Scape یوبی سافت را بیاد بیاورید، بهتر می‌توانید نبردهای بتل رویال اول شخص این اثر را درک کنید. البته این اثر قرار نیست که مانند هایپر اسکیپ عمر کوتاهی داشته باشد.

بازی از ساختارهای عظیم مقیاس بندی استفاده می‌کند، اما کارشناسان اعتقاد دارند که این به تنهایی کافی نخواهد بود. نقشه، شهر بازسازی شده پراگ همراه با قابلیت مقیاس بندی ترکیبی و مناظر گوتیک و مدرن، توانسته‌اند که نظر ما را جلب کنند، اما این تجربه تا چه حد می‌تواند پویایی خود را حفظ کند؟ آیا مانند فورتنایت و پابجی می‌تواند اثری باشد که طی سال‌ها جذابیت خود را حفظ کند؟ تنها زمان می‌تواند پاسخ این سوال را به ما بدهد. خیابان‌های بارانی و کوچک‌های تاریکی رو به پارک‌ها، قبرستان‌ها و خیابان‌های شلوغی را می‌بینیم که رقبا در آن‌ها کمین کرده‌اند و منتظر شما هستند که به شکارتان بپردازند.

Vampire The Masquerade Bloodhunt DC20220430 STEAM PC-DLHA

بک آپ استیم بازی آپدیت شده تا ۱۰م اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt

شما برای گشت و گذار به این بازی نیامده‌اید. باید در برابر خون آشام‌های دیگر قرار گرفته و با مجموعه‌ای از سلاح‌ها، رقبای خود را از میدان به در کنید. می‌توانید از سلاح‌های انفجاری، تپانچه‌های آکیمبو و تفنگ‌های ساچمه‌ای در بازی Vampire the Masquerade Bloodhunt استفاده کنید و این کاملا به سبک بازی خود شما دارد که کدام یک را می‌پسندید. در بازی می‌توانید گزینه‌های خون آشامی بیشتری را به‌صورت ضدبدری تجربه کرده و با یک دست و یک کمان پیشروی خود را ادامه دهید. از همان ابتدا، بازیکنان آرزو دارند که ای کاش بازی تنوع بیشتری داشت.

مطابقت همه ترکیب‌های استفاده شده در بازی سبب شده است که امیدواری بیشتری به آن داشته باشیم، اما در عین حال، باید بپذیریم که بازی نیازمند گسترده بودن است و باید جهان بزرگ‌تر و کامل‌تری برای آن طراحی می‌شد. این بازی همان تجربه‌ای است که شما را با محیطی واقع گرایانه مربوط به آینده خارق‌العاده جهان همراه می‌کند و می‌توانید تا حد زیادی با آن همزاد پنداری کنید. سلاح‌های بازی گزینه‌های عجیب و غریب‌تری را روبروی شما می‌گذارند و می‌توانید با تبر آتشین خود جلو بروید. می‌توانید از توانایی‌های فردی کاراکتر خود هم استفاده کرده و اجازه ندهید که دشمنان بیش از حد به شما نزدیک شوند.

سلاح‌های افسانه‌ای هم در بازی وجود دارند و در مدت زمان کوتاهی مجبور خواهید شد که به‌طرز شگفت انگیزی از آن‌ها استفاده کنید. هفت تیر افسانه‌ای خود را برداشته و فراموش نکنید که بیش از ۲۵ درصد شلیک‌ها زمانی به دست می‌آیند که بتوانید در جهان بتل رویال، افراد بیشتری را کشته و از آن‌ها سلاح کسب کنید. می‌توانید به سراسر مناطق کلیدی جهان بازی رفته و سلاح‌های افسانه‌ای بیشتری را پیدا کنید. سنگ بنای رقابت اصلی، کشت و گذار در نقشه است و در یک بازی بتل رویال، چیزی به جز این نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم.

بخش‌های دیگری از تجربه بتل رویال هم در بازی Vampire the Masquerade Bloodhunt وجود دارد که پیوند خوبی با تجربه خون آشامی را ایجاد می‌نکد. واضح‌ترین گزینه، مربوط به تغذیه از بدن‌های فانی است. می‌توانید در اغلب خیابان‌های پراگ با دوستان‌تان هم چک کرده یا به‌صورت صوتی با آن‌ها صحبت کنید. انجام این کار سبب می‌شود که جزو علاقه‌مندان دائمی این اثر شوید. توانایی‌های جنبه‌های شخصیتی شما هم به همین واسطه توسعه پیدا می‌کند. از بین آن‌ها می‌توانیم به سلامت و میزان Damage کاراکتر شما اشاره کنیم. در حالت ابتدایی بازی هم می‌توانید به همین شیوه سلاح‌های کمیاب‌تری را در مسیر خود پیدا کنید.

بازی در ابتدا با نوعی رویداد بالماسکه شروع می‌شود و شما نباید به همین زودی‌ها خودتان را افشا کنید. افشا سبب خواهد شد که روی نقشه علامت‌گذاری شده و اجازه دهید که دشمنان شما را هر چه سریع‌تر پیدا کنند. یکی از نکات جالبی که در این بازی وجود دارد، انتخاب گسترده گزینه‌های سفارشی سازی است. می‌توانید طیف عظیمی از کاستوم و ویژگی‌های صورت و بدن را در این بازی داشته و از برندهای تجاری و عجیب و غریب هم استفاده کنید. برخی از آن‌ها بسیار پیچیده هستند و سبب می‌شود که علاقه‌ بیشتری به سفارشی سازی کاراکتر خود داشته باشید.

اگر از طرفداران کاستوم در بازی‌هایی مانند پابجی هستید، در این بازی هم به‌همین شیوه می‌توانید کاراکتر و المان‌های مورد نیاز خود را سفارشی سازی کنید. گزینه‌های سفارشی سازی جالبی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید رضایت کامل از نظر بصری از بازی داشته باشید. یکی از جنبه‌های دیگر بازی، حالت Elysium است. در این حالت، یک مرکز اجتماعی داریم که در آن، NPC های هر قبیله خون آشام، ماموریت‌ها و تکه‌هایی از اطلاعات را به همراه دارند. روایتی جالب در این منطقه جریان دارد و شما باید از بین شخصیت‌های متمایز انتخاب کرده و به سراغ نبردهای لایو بروید. باید در این بخش آیتم‌ها را گرفته و در دنیای اموات خون آشام پرسه بزنید.

تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Bloodhunt info

Bloodhunt is a thrilling free-to-play battle royale game set in Prague consumed by a ruthless war between vampire clans. Use your supernatural powers to hunt and outsmart your rivals and Inquisition soldiers in this third-person action shooter. Gear up, feed on potent blood to grow in power, defy gravity to strike from anywhere, and dominate the night!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i5-7400/AMD Ryzen 1300X or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 970/Radeon RX 580 or better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: HDD

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit | Windows 11 64-bit

Processor: Intel i7-8700K/AMD Ryzen 5 3600X or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1080 /Radeon RX Vega 64 or better

DirectX: Version 12

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: SSD Strongly Recommended

راهنمای نصب

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی Bloodhunt در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Vampire The Masquerade Bloodhunt برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..