تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Kaiju Wars برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

اولین رای باشید!

در بخش کمپین بازی Kaiju Wars باید رازهای زیادی را کشف کنید که در حال وقوع هستند و فوران‌های مکرر آتشفشان را کنار سونامی و زلزله شاهد هستیم. بیش از ۱۵ ساعت را در این بخش خواهید گذراند و مبارزات جهانی با کایجو شروع می‌شود. ماموریت‌هایی در سراسر جهان جریان دارد و باید هوش خود را در پازل‌های بازی به کار بیندازید. می‌توانید ده‌ها واحد را در سناریوهای بزرگ فرماندهی کرده و از حملات مکرر نیروهای دشمن جلوگیری کنید. در عین حال باید به لحاظ اقتصادی هم در ماموریت‌ها بهترین نقش خود را ایفا کنید. می‌توانید ACES های خود را ارتقا داده و در طول کمپین، ارتقا و سفارشی سازی مبارزین برتر خود را هم فراموش نکنید.

Kaiju Wars PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Kaiju-Wars

می‌توانید از کارت‌های قدرتمند استفاده کرده و بهترین سیستم استراتژیکی خود را پیاده‌سازی کنید. پنج کایجو منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد که هر کدام در لوکیشن خاصی به تخریب بازی شما مشغول شده است. آن‌ها جهش‌های سطح متوسطی در ابتدا دارند و هر کایجو هم روز به روز قوی‌تر می‌شود. آن‌ها توانایی‌های ویران کنند‌ه‌ای به دست می‌آورند و اگر مهمات شما برای مبارزه با آن‌ها کافی نیست، باید روند بازی را تغییر داده و به سراغ سلاح‌های بهتر بروید. اطلاعات دقیقی را در مورد کایجو‌ها به دست آورده و فراموش نکنید که هر کدام چه نقاط قوت و ضعفی دارند.

تصاویر-بازی-Kaiju-Wars تصاویر-بازی-Kaiju-Wars تصاویر-بازی-Kaiju-Wars تصاویر-بازی-Kaiju-Wars تصاویر-بازی-Kaiju-Wars تصاویر-بازی-Kaiju-Wars info

Kaiju are approaching the city! Scramble the jets and deploy the tanks in this 2D turn-based strategy game.

We need more time! – Play as the mayor of Floatio city, tasked with holding off the overwhelming strength of a kaiju attack. Park tanks and jets in the monster’s path to slow it down (don’t worry, we have a good insurance policy).

Construct buildings! – Build sacrificial army bases and airfields to distract the kaiju and line the city streets with fodder.

Deploy experimental weapons! – Conventional weapons aren’t enough; deploy experimental weapons such as freeze rays and transforming mechas to keep the kaiju at bay.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+, 64-bit

Processor: SSE2 instruction set support

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: It’s a 2D game – don’t worry about it

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Kaiju Wars برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..