تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره سفره تبسم و مهربانی به نفع بیماران سرطانی در اراک آغاز شد

به گزارش ایرنا، این جشنواره 2 روزه به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی و با همکاری جمعیت هلال احمر این استان و مهدکودک خاله شادونه اراک برگزار شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره بانوی خیراندیش انواع شیرینی، آش، دسر، غذاهای لقمه ای و صنایع دستی را به نفع بیماران سرطانی به معرض فروش گذاشته اند.
احمد قربانی، هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از بیماران سرطانی، کاهش آلام این بیماران و توسعه فرهنگ مشارکت خیرخواهانه عنوان کرد.
وی بیان کرد: انتظار است مردم مانند جشنواره های گذشته مشارکت خوبی داشته باشند و با خرید از این جشنواره، از بیماران سرطانی حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی افزود: اول دی ماه امسال نیز انجمن حمایت از بیماران سرطانی این استان جشن بزرگ یلدا را برای این بیماران از ساعت 16 تا 19 در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می کند.
قربانی عنوان کرد: برای اجرای این جشن، برنامه های موسیقی، بازی های بومی و محلی، نقالی خوانی و مسابقه، در نظر گرفته شده است.
2 هزار و 600 بیمار سرطانی از انجمن حمایت از بیماران سرطانی خدمات دریافت می کنند که از این تعداد 165 نفر کودک است.
3005/خبرنگار: معصومه صفری**انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره سفره تبسم و مهربانی به نفع بیماران سرطانی در اراک آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..