تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد ورزشی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مشهد پایان یافت

به گزارش ایرنا، این المپیاد به مدت سه روز با حضور 200 ورزشکار مرد در رشته های آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی و والیبال برگزار شد.
در پایان این رقابتها تیم شرکت ارتباطات زیر ساخت با پنج طلا 2 نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت، شرکت مخابرات استان تهران با یک طلا سه نقره و یک برنز دوم و شرکت مخابرات ایران با یک طلا، یک نفره و چهار برنز به مقام سوم شد.
در این دوره از مسابقات شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات، وزارت ارتباطات، شرکت پست بانک، شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات استان تهران و وزرات خانه حضور دارند که به جز وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات استان تهران بقیه شرکتها، واحدهای استانی دارند.
دوره اول این المپیاد سال 93 در بندرعباس و در دوره دوم سال 94 در زنجان برگزار شده است.
رقابتهای بخش بانوان نیز در خرداد ماه سال جاری برگزار شده است.
6012/7495خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد ورزشی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مشهد پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..