تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیاز متفاوت زن و شوهر در دفعات رابطه جنسی -

نیاز متفاوت زن و شوهر در دفعات رابطه جنسی

نیاز متفاوت زن و شوهر در دفعات رابطه جنسی - دفعات رابطه جنسی, دفعات رابطه زناشویی, نیاز به رابطه جنسی, نیاز به رابطه زناشویی, رابطه جنسی, رابطه زناشویی

آکاایران: نیاز متفاوت زن و شوهر در دفعات رابطه جنسی

اگر شما هر روز خواهان رابطه جنسی باشید و همسرتان ماهی یک بار رابطه جنسی را بخواهد هر دوی شما کاملا طبیعی هستید، اما باید تلاش کنید به توافقی برسید که هر دو را راضی کند.

تعداد دفعات مورد نیاز من و همسرم به داشتن رابطه جنسی بسیار متفاوت است، چه کنیم؟

به گزارش آکاایران: هیچ میزان درست و دقیقی برای تعداد دفعات رابطه جنسی وجود ندارد. اگر شما هر روز خواهان رابطه جنسی باشید و همسرتان ماهی یک بار این رابطه را بخواهد هر دوی شما کاملا طبیعی هستید، اما باید تلاش کنید به توافقی برسید که هر دو را راضی کند. مذاکره بر سر نیازهای جنسی متفاوت ممکن است کار سختی باشد، چون وقتی یکی از دو نفر حس کند طرفش او را پس می زند و خود را دریغ می کند و دیگری حس کند خواسته های همسرش غیر منطقی هستند، این مسائل باعث شکل گیری احساساتی در آن ها می شود.

اولین گام برای حل مشکل پذیرش این مسئله است که خواسته های هیچ یک از شما نادرست نیست و نیازهای متفاوت شما عیب و نقصی در شخصیت تان محسوب نمی شود. وقتی هر دوی شما بتوانید یکدیگر را به عنوان افرادی متفاوت بپذیرید و فکر نکنید خواست و نیاز همسرتان غلط یا اشتباه است می توانید برای یافتن راه حل با هم همکاری کنید.

باید در خانه محیطی آرام و پر احساس ایجاد شود. در چنین محیطی احتمال شکل گیری رابطه جنسی به مراتب بالاتر است. بنابراین برای ایجاد محیط آرام زن و شوهر باید هر دو به یک اندازه مسئولیت پذیر باشند. برای اجتناب از هر گونه قطع ارتباط، بعضی زوج ها توافق می کنند بعضی روزها رابطه جنسی را آزاد اعلام کنند و در چنین روزهایی بدون هیچ انتظاری می توانند به راحتی به هم نزدیک شوند. تمرکز بر صمیمیت و شور و حال می تواند به میزان قابل ملاحظه ای میل جنسی را در فردی که میل جنسی ضعیف تری دارد بالا ببرد.

همسری که میل جنسی ضعیف دارد

- می تواند قبول کند روی افزایش میلش کار کند.

- می تواند با همسرش درباره ایجاد صمیمیت و شور و حال صحبت کند.

- نباید از تماس فیزیکی بپرهیزد، اما باید روشن بگوید که منظورش از این تماس ها الزاما این نیست که طالب رابطه جنسی است.

- می تواند تنش و خستگی را به حداقل برساند.

- می تواند به ابراز محبت به همسر خود از نوع جنسی فکر کند بدون اینکه در قبال آن توقع چیزی داشته باشد.

همسری که میل جنسی قوی دارد

- می تواند ارتباط صمیمانه فیزیکی و احساسی را با همسرش حفظ کند، حال چه این ارتباط به رابطه جنسی ختم بشود یا نشود.

- می تواند ببیند کی به جای رابطه جنسی نیاز به محبت یا توجه دارد و از همسرش بخواهد این نیازها را برآورده کند. 

- می تواند احساس کلافگی خود را با همسرش در میان بگذارد، اما نباید بدخلقی یا زورگویی کند.

- می تواند به کار روی مسائلی که در رابطه زناشویی شان وجود دارد و ممکن است عوامل بازدارنده ای در مقابل میل همسرش به رابطه جنسی باشند، ادامه دهد.
گردآوری:گروه سلامت آکا ایران
آکا ایرانhealth




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیاز متفاوت زن و شوهر در دفعات رابطه جنسی -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..