تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dune Spice Wars برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Dune Spice Wars یک تجربه استراتژیک عالی است که توسط توسعه دهندگان Northgard ارائه شده و توسط منتقدین هم مورد تحسین واقع شده است. این بازی در دنیای پیشگامانه شنی فرانک هربرت جریان دارد و شما باید گروهی را رهبری کنید و می‌توانید برای کنترل و تسلط روی سیاره بیابانی آراکیس هم مبارزات خود را ادامه دهید. این بازی ارزش‌ترین منابع در جهان را به شما داده است و همین‌ها می‌توانند آگاهی شما را گسترش دهند. سفر بین ستاره‌ای شما محقق شده است و تاثیرگذارین نیروها نیز می‌توانند به شما کمک کنند. شما یکی از چندین جناحی هستید که باید بازی خود را ادامه دهید.

Dune: Spice Wars (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Dune-Spice-Wars

می‌توانید مناظر را اسکن کرده و وجود خطرات را متوجه شوید. خطر از دست دادن نیروها و دستگاه‌های‌تان هم وجود دارد و حتی ممکن است که در برابر کرم‌های شنی تایتانیکی شانسی نداشته باشید. باید مخالفین خود را در نبردها له کرده و آن‌ها از طریق دسیسه‌های سیاسی به بهترین شکل ممکن نابود کنید. می‌توانید از شبکه جاسوسی هم بهره برده و ببینید که چه تحرکاتی در آینده خواهند داشت. شما می‌توانید دنیای منحصربه‌فرد Dune را تجربه کرده و یکی از تاثیرگذارترین داستان‌های علمی تخیلی معاصر را داشته باشید. کاراکترهای مختلف نمادینی مانند دوک لتو، آتریدس و بارون ولادیمیر هارکونن هم در بازی حضور دارند.

تصاویر-بازی-Dune-Spice-Wars تصاویر-بازی-Dune-Spice-Wars تصاویر-بازی-Dune-Spice-Wars تصاویر-بازی-Dune-Spice-Wars تصاویر-بازی-Dune-Spice-Wars تصاویر-بازی-Dune-Spice-Wars info

A 4X real-time strategy game from the developers of the critically acclaimed Northgard. Set in Frank Herbert’s groundbreaking Dune universe, you must lead your faction and battle for control and dominance over the harsh desert planet of Arrakis.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 and Windows 11

Processor: Intel Core i5 2.5 GHz or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 1050 or AMD equivalent

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 and Windows 11

Processor: Intel Core i7 2.8GHz or AMD equivalent

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 1080 or AMD equivalent

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 28م آپریل 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Dune Spice Wars (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dune Spice Wars برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..