تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Ragnorium برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Ragnorium یک تجربه شبیه‌ساز و فانتزی است که در یک جایگزین متفاوت جریان دارد. شما در این بازی می‌توانید به اکتشاف کلون‌های جدید پرداخته و وظایف خود را عملیاتی کنید. می‌توانید به جناحین کمک کرده و تیم خود را در برابر تیم بزرگی از دشمنان رهبری کنید. تنها وظیفه شما در این بازی زنده ماندن است و باید کلون‌های مختلفی را با سطوح نادر پیدا کرده و آن‌ها را رهبری کنید. تجهیزات و فناوری‌های لازم هم به شما داده می‌شوند و می‌توانید شهرک در حال رشد خود را راه‌اندازی کنید. دوره‌های فناوری پیشرفته‌ای در بازی پیاده‌سازی شده است و می‌توانید با شگفتی‌های مکانیکی جدید پیشروی خود را ادامه دهید.

Ragnorium PC-SKIDROW | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Ragnorium

ماموریت‌هایی در راستای اعزم به نقاط عطف مختلف خواهید داشت و دستاوردهای شما هم در راستای جهش به سمت فناوری‌های جدید تلقی می‌شود. هر نقشه‌ای که در بازی می‌بینید یک فضای منحصربه‌فرد جدید به شما معرفی می‌کند و موسیقی دانان، دشمنان و نکات جالبی در آن‌ها پدیدار شده است. در حین سفر خود سختی‌هایی را هم خواهید داشت که در سیاره‌های ناشناخته بیشتر پدیدار می‌شوند. جزئیاتی از مهارت نیروهای‌تان هم مشخص شده است و امکان شخصی‌سازی هر کدام را دارید. باید طبق تجربه خود عمل کرده و مکانیسم نقش آفرینی را به‌خوبی در بازی پیاده‌سازی کنید.

اسکرین-شات-بازی-Ragnorium اسکرین-شات-بازی-Ragnorium اسکرین-شات-بازی-Ragnorium اسکرین-شات-بازی-Ragnorium اسکرین-شات-بازی-Ragnorium اسکرین-شات-بازی-Ragnorium info

A fantasy colony simulator set in an alternative universe where the privatization of space exploration has led to the commoditization of clone colonists. You are tasked with establishing a self-sustainable colony and helping your faction survive the oncoming Holy Crusade led by Sentient Machine.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8.1, 10 x64

Processor: Intel Core i5-3470 (4 * 3200) or equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB)

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8.1, 10 x64

Processor: Intel Core i9-9900k (8 * 3600) or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 2060 Super (6144 MB)

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SKIDROW:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Ragnorium برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..