تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محصولات طبیعی برای درمان درد شکم - آکا

آکاایران: اگر زیاد دچار درد شکم می شوید می توانید از راهکارهای درمانی طبیعی در این زمینه کمک بگیرید ریفلاکس و عارضه های گوارشی با توصیه های طب سنتی امکانپذیر خواهد بود تهوع و استفراغ و اسهال را با ساده ترین محصولات گیاهی می توانید درمان کنید .یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از کیسه آب گرم و مالیدن روغن سیاه‎دانه در محل درد معده باعث درمان این عارضه می شود، معصومه عباسی متخصص تغذیه  با بیان اینکه در اکثر زمان ها مشکل درد معده، جدی نیست، گفت: مصرف غذاهای شور، تند، سرخ کردنی، حاضری و بیماری های روحی و روانی مانند استرس و اضطراب باعث بروز درد در ناحیه معده می شود. این متخصص تغذیه با بیان اینکه کشیدن نفس عمیق درد معده را کاهش می دهد، تاکید کرد: 70 درصد درد پودر معده با مصرف موز کاهش می یابد.  عباسی با بیان اینکه استفاده از کیسه آب گرم و مالیدن روغن سیاه‎دانه باعث درمان درد معده می شود، خاطر نشان کرد: البته در زمان درد شدید حتما به متخصص گوارش و کبد مراجعه کنید. وی با بیان اینکه درد معده همراه با استفراغ خونی خطرناک است، عنوان کرد: هنگام درد معده مشاهده عوارضی مانند ادرار دردناک، درد در دوران بارداری، تنگی نفس، تب، درد در ناحیه شکم خطرناک است و باید جهت درمان به متخصص گوارش و کبد مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محصولات طبیعی برای درمان درد شکم - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..