تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام حوادث و تصادفات فصل 2016 مسابقات فرمول یک

تمام حوادث و تصادفات فصل ۲۰۱۶ مسابقات قهرمانی فرمول یک به‌صورت یکجا جمع‌آوری شده است تا بتواند هیجان لحظات ناگوار پیش‌آمده را به شما القا کند.

فصل ۲۰۱۶ مسابقات فرمول یک در تاریخ ۲۷ نوامبر (۷ آذر) در ابوظبی با قهرمانی نیکو رزبرگ از تیم مرسدس بنز AMG به پایان رسید و در حالی‌ که مرسدس بنز یکی پس از دیگری مسابقات را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت، حوادث و برخوردهای بسیاری نیز در این فصل از مسابقات روی داد؛ به‌تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مجموعه‌ای از این حوادث گردآوری شده است. 

یکی از هیجان‌انگیزترین برخوردها در مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۱۶ در ثانیه‌ی بیست و پنجم این ویدئو به تصویر کشیده شده است؛ برخوردی که بین فرناندو آلونسو از تیم مک‌لارن و استبان گوتیرز از تیم هاس در گرندپری استرالیا روی داد و خودروی آلونسو چندین دور در هوا چرخید و به‌صورت وحشتناکی متلاشی شد.

همچنین برخوردی که بین نیکو رزبرگ و هم‌تیمی‌ وی، لوئیس همیلتون در گرندپری اسپانیا روی داد، پس از گذشت ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه از شروع ویدئو به نمایش درمی‌آید؛ این حادثه منجر به پیروزی مکس وشتاپن ۱۸ ساله از تیم ردبول به‌عنوان جوان‌ترین راننده‌ی قهرمان فرمول یک شد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم این ویدئوی جذاب را تماشا کنید:

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام حوادث و تصادفات فصل 2016 مسابقات فرمول یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..