تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در مازندران/ 3 جان باخته کودک بودند

مرگ ۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در مازندران/ 3 جان باخته کودک بودند

ذکریا اشکپور اظهار کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته، بر اثر وقوع چهار حادثه در مناطق مختلف استان مازندران 14 نفر مصدوم شدند و چهار نفر که در بین آنها سه کودک بودند جان باختند.

وی با بیان اینکه حادثه نخست در ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه 24آذرماه در منطقه کرفا کوچکسرای قائم شهر میان دو خودروی پراید اتفاق افتاد که ۵ زن مصدوم شدند، افزود: در این حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس خیابان ساری و ۱۶ متری اعزام شدند و مصدومان به بیمارستان‌های ولیعصر و رازی قائم‌شهر منتقل شدند.

اشکپور با اشاره به اینکه در حادثه دوم در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه 24آذرماه در ساری جاده دریا منطقه سه راهی لاریم در اثر برخورد L90 و کامیون بوده که مرد ۳۶ ساله و زن ۲۸ ساله مصدوم شدند، اضافه کرد: در این حادثه مصدومان توسط آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس لاریم و وفاییان به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند و متأسفانه یک دختر بچه 2 ساله دراین حادثه جان باخت.

سخنگوی اورژانس مازندران از حادثه سومی در منطقه عباس آباد تنکابن در ساعت ۱۸ در نزدیکی پمپ بنزین پسنده میان پراید، وانت و عابر پیاده خبرداد و گفت: در این حادثه نیز ۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر زن و دو پسر بچه یک و سه ساله و دو مرد بوده و همگی مصدومان به بیمارستان شهید رجایی تنکابن انتقال یافتند.

اشکپور با اشاره به حادثه چهارمی که در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه 24آذرماه در سوادکوه در منطقه ورسک رخ داد، گفت: در این حادثه کامیون بعد از برخورد با پراید پس از طی مسیری واژگون شد و متاسفانه یک دختربچه سه ساله و پسربچه شش ساله و راننده کامیون جان باختند و زن و مرد سرنشینان پراید به بیمارستان شهدای زیراب انتقال داده شدند.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در مازندران/ 3 جان باخته کودک بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..