تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موگرینی: باید در سوریه انتقال سیاسی صورت بگیرد

به گزارش افکارنیوز،

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل گفت «ما شب و روز در تلاشیم تا از غیرنظامیان در شرق حلب محافظت کنیم.»

به گزارش وبگاه اتحادیه اروپا، خانم موگرینی پیش از نشست سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل گفت محافظت از غیرنظامیان سوری اهمیت دارد و در این راستا با وزیر خارجه ایران گفت‌وگوی تلفنی داشته و از سازمان ملل خواسته تا به نیروها و سران روسیه بگوید که مسئولیت محافظت از غیرنظامیان سوری را در نظر بگیرند.

وی اظهار امیدواری کرد، محافظت از غیرنظامیان سوری در دیگر بخش‌های این کشور غیر از حلب نیز در نظر گرفته شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین گفت اتحادیه اروپا در حال کار برای انتقال سیاسی در سوریه و بازسازی زیرساخت‌ها در این کشور است و بازسازی زیرساخت‌ها تنها با انتقال سیاسی ممکن است.

وی افزود، انتقال سیاسی جدی در سوریه نیاز است و رویکردی دوستانه همراه با همیاری برای این منظور لازم است و تاکید کرد چنین اقدامی را نمی‌توان بر روی خرابه‌های حلب بنا کرد.

موگرینی یادآور شد همیشه گفته است با تمام شدن بحران در حلب، مساله سوریه حل نمی‌شود و هیچکس خواستار پیروزی جنگ و از دست دادن صلح نیست. وی افزود، برای انتقال سیاسی در سوریه با قدرت‌های منطقه گفت‌وگو می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موگرینی: باید در سوریه انتقال سیاسی صورت بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..