تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر «شهرزاد» مهمان «اکسیر» می شود

کد خبر: ۴۴۲۴۳۳

۲۴  بازدید

برنامه تلویزیونی «اکسیر» درسی ودومین قسمت خود با حضور «رامین ناصرنصیر»بازیگر سریال شهرزاد به موضوع «سرطان معده » می پردازد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از روابط عمومی برنامه «اکسیر»؛ در این قسمت از برنامه اکسیر «رامین ناصرنصیر» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درخصوص مشکل گوارشی که چندی پیش برای وی به وجود آمده بود با فرزاد حسنی به گفتگو می نشیند.

همچنین دکتر «محمد امانی» فوق تخصص گوارش و کبد دیگر مهمان این قسمت از برنامه «اکسیر» است که درباره علت ها و راه های پیشگیری از سرطان معده به تحلیل و ارزیابی می پردازد.

دکترمسعود صابری جراح مغز و اعصاب کشور نیز به عنوان مجری کارشناس ثابت این برنامه، فرزاد حسنی را همراهی می کند.

قسمت جدید این برنامه، امشب بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما، روی آنتن می‌رود.
 
این برنامه در قسمت های گذشته خود نحوه مواجهه با بیماری هایی چون «ام اس»، «سرطان»، «سکته مغزی و قلبی»، «افسردگی»، «دیابت»، «تیروئید» را مطرح و بررسی کرده است.
 
«اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی، برنامه ای ترکیبی با مضمون سلامت است که تلاش می‌کند سبک زندگی سالم را ترویج دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر «شهرزاد» مهمان «اکسیر» می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..