تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس جالب سام درخشانی و همسرش در آمریکا

عکس جالب سام درخشانی و همسرش در آمریکاعکس متفاوت بازیگر مشهور کشور در کنار همسرش

سام درخشاني بازیگر مطرح سینما به دیدن فامیل در کشور آمریکا رفته است که در این سفر همسرش نیز او را همراهی کرده است.

به گزارش تالاب، سام درخشاني بازیگر سینما و تلویزیون که با عسل اميرپور ازدواج نموده است بتازگی سالگرد ازدواج خود را جشن گرفت .

وی بعد از جشن سالگرد به اتفاق همسرش به به کشور آمریکا مسافرت نموده است تا در روزهای نزدیک به کریسمس در آمریکا حضور داشته باشد .  سام درخشانی در فرانکفورت به سر میبرد و نزد بستگانش است. سام درخشانی تصاویری از حضور خود و همسرش در فرانکفورت منتشر کرده است

عکس جالب سام درخشانی و همسرش در آمریکا

سام درخشاني بازيگر سينما و تلوزيون عکسي در اينستاگرام منتشر کرده که گويا با فاميل هايش بعد از سال ها ديدن کرده است.
 

سام درخشاني بازيگر محبوب و جوان نقش احسان در سريال هشت و نيم دقيقه که به تازگي از شبکه دو پخش شد با انتشار عکس زير در صفحه اجتماعي اش نوشت:

عکس جالب سام درخشانی و همسرش در آمریکا

با فاميلهاي دوست داشتني (بعد از سالها)

سام درخشاني در سال هاي اخير بسيار پرکار بوده و درخشش خيره کننده اي در سريال هاي مختلف تلويزيوني و در نقش هاي متنوع داشته است و در واقع مهر تاييدي بر تواناييهاي خود زده است؛ از بازي در نقش هاي کمدي گرفته تا بازي در نقش هاي منفي که همه و همه با موفقيت همراه بوده است.

در کنار اين موفقيت هاي کاري، او زندگي مشترک خود را آغاز کرده و همسرش عسل اميرپور در اين مدت بسيار به او کمک کرده و همراهي اش کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس جالب سام درخشانی و همسرش در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..