تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مامور قلابی کمیته امداد در گنبدکاووس

مامور قلابی کمیته امداد در گنبدکاووس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با اعلام شکایت شهروندان گنبدکاووس مبنی بر اخاذی فردی که خود را مامور کمیته امداد معرفی می کند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی عسگری افزود: براساس تحقیقات به عمل آمده از 10 مالباخته این فرد شناسایی و هنگامی که با خودروی شخصی درسطح شهر تردد می کرد، دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی این فرد تعدادی سر برگ ادارات و کپی مدارک اشخاص و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

سرهنگ عسگری گفت: این مامور قلابی که از مالباختگان بین 300 تا 500 هزار ریال اخاذی و به بزه خود نیز اعتراف کرد، با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مامور قلابی کمیته امداد در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..