تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی راهکارهای تحقق وحدت بین حوزه و دانشگاه و هم افزایی این دو نهاد با حضور اساتید

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978125

رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی:

کنفرانس خبری اولین همایش وحدت حوزه و دانشگاه امروز با شرکت اصحاب رسانه و دبیر همایش مسلم اورنگی برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  استادپرس، اورنگی دبیر نخستین همایش وحدت حوزه و دانشگاه  از برگزاری همایش بزرگ وحدت حوزه و دانشگاه در روز ۲۸ آذرماه سال جاری در در تالار وحدت دانشگاه تبریز خبر داد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی در کنفرانس خبری این همایش بیان کردند که: مقدمات این همایش انجام  و کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است، ، آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت شهر تهران نیز به عنوان میهمان ویژه در این همایش حضور خواهند داشت.

اورنگی  در  ادامه این   نشست خبری  گفت: مهمترین وظیفه بسیج اساتید تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به فرایند اسلامی کردن دانشگاه‌ها است.

مسلم اورنگی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با همکاری دانشگاه‌ها و حوزه‌ها فعالیت‌هایی در جهت تقویت رویکرد علمی و اسلامی انجام شود، همایش وحدت حوزه و دانشگاه نیز با این رویکرد برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه راهکارهای تحقق وحدت در این دو نهاد بررسی خواهد شد و به طور قطع  این همایش، نمودی از هم افزایی دانشگاه و حوزه استان خواهد بود.

وی یادآور شد: بعد از ۳۶ سال از انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها و حوزه‌های ما پیشرفت چشمگیری داشتند، قطعا با هم افزایی حوزه و دانشگاه، تبریز تبدیل به یک مرکز علمی و فرهنگی در جهان اسلام خواهد بود.

اورنگی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان، گفت: در حال حاضر حوزه‌های علمیه متعددی در بخش خواهران و برادران در استان وجود دارند و دانشگاه‌های ما نیز رشد و تعالی یافته‌اند، همه این موارد زمینه را برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه میسر می‌کند.

 دبیر همایش در پایان  با بیان این نکته که شرکت برای عموم علاقه مندان ازاد می باشد  از عموم ملت همیشه در صحنه تبریز و اقشار مختلف دعوت نمودند تا در این همایش ملی شرکت نمایند .

photo_2016-12-14_05-52-17




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی راهکارهای تحقق وحدت بین حوزه و دانشگاه و هم افزایی این دو نهاد با حضور اساتید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..