تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خلخال

ساعت: 14:17 منتشر شده در مورخ: 1395/09/25 شناسه خبر: 978334

به مناسبت هفته وحدت، مدیرکل بنیاد شهید استان و دیگر مسئولین خلخال از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخش خورش رستم این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، در این دیدار که به مناسبت هفته یکدلی و اتحاد، "هفته وحدت" صورت گرفت؛ مدیرکل بنیاد شهید استان، رئیس بنیاد شهید خلخال،امام جمعه شهر هشجین، امام جماعت اهل تسنن هشجین و دیگر مسئولین شهرستانی حضور یافتند.

حضور در گلزای شهدای هشجین، تقدیر از مادران شهید و حضور در منزل ایثارگران از جمله برنامه های این هفته مسئولین در بخش خورش رستم بود.

 

دیدار مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخش خورش رستم خلخال دیدار مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخش خورش رستم خلخال دیدار مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخش خورش رستم خلخال

دیدار مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخش خورش رستم خلخال

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..