تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است

از زمان معرفی Mi Pad 2 بیش‌تر از یکسال می‌گذرد و حال باید منتظر معرفی نسل بعدی این دستگاه باشیم. شیائومی Mi Pad3 سومین نسل از خانواده تبلت‌های شیائومی است که این بار قرار است با ویژگیهایی جدید و تغییرات گسترده به نسبت نسل قبلی معرفی شود.

gsmarena_002

شیائومی Mi Pad 3 از نسل‌های قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود. در واقع این تبلت با داشتن نمایشگری ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل رقابت خود با خانواده آی‌پد را جدی‌تر می‌کند. این تبلت از نظر نمایشگر دقیقا مشابه با آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی است. در بخش وزن و ضخامت برتری با محصول ساخته شیائومی خواهد بود، شیائومی Mi Pad 3 با داشتن ضخامتی ۶.۰۸ میلی‌متری از آی‌پد اپل با ضخامت ۶.۱ میلی متر باریک‌تر خواهد بود. در بخش وزن نیز برتری با شیائومی خواهد بود، این تبلت تنها ۳۸۰ گرم وزن خواهد داشت که ۵۳ گرم سبک‌تر از آی‌پد اپل است. هم چنین محصول آتی شیائومی با داشتن ابعاد ۲۳۹.۵ در ۱۶۴.۵ میلی متری خود، از آی‌پد پرو ۹.۷ کوچک‌تر خواهد بود.

شیائومی Mi Pad 3 به پردازنده نسل هفتمی Core m3-7Y30 مجهز خواهد بود و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، مجموعه‌ای قدرتمند را به ارمغان خواهد آورد. سیستم عامل ویندوز ۱۰، باتری ۸۲۹۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش سه گانه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تکمیل کننده مشخصات این تبلت قدرت‌مند است.

gsmarena_003

گفته می‌شود این تبلت در تاریخ ۳۰ دسامبر با قیمت ۲۸۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۳۳۲ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شود. اگر بخواهید کی‌بورد سخت افزاری این اسمارت‌فون را به همراه داشته باشید می‌بایست مبلغ ۱۴ دلار را به صورت جداگانه بپردازید. شیائومی Mi Pad 3، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و به USB نوع C مجهز خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این تبلت منحصر به نسخه ویندوزی خواهد بود و یا در کنار آن یک نسخه اندرویدی را خواهیم داشت، اما از آن‌جایی که Mi Pad 2 در دو نسخه با سیستم‌عامل اندروید و ویندوز عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که این نسل نیز نسخه‌ای مزین شده به اندروید داشته باشد.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..