تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاز موثر در ایمن سازی تشک و بالش

امروزه بسیاری از تشک‌ ها از مواد مختلف شیمیایی چون پلاستیک، فوم، نفت و دیگر مواد خطرناک ساخته شده‌ اند. مواد استفاده شده در برخی انواع تشک ‌ها ساختار نفتی دارند که به شدت سرطان ‌زا هستند.

سرطان، زیرِ سر شما!

لازم است بدانید زمانی که یک فوم محافظ تشک مورد آزمایش قرار گرفت چیزی حدود ۶۱ ترکیب آلی فررار و مواد سرطان ‌زا در آن یافت شد. این مواد منشأ نفتی دارند. مواد داخل تشک‌ های فوم حاوی پلی اتراتیلن، سیلیکون سوزفاکتانت و رنگدانه‌ هاست که به شدت خطرناک هستند. نامرغوبی این تشک‌ها ثابت شده و مواد مضر آن ها به راحتی جذب بدن می‌شوند.

این مواد شیمیایی یافت شده باعث آسیب و تضعیف سیستم ایمنی و عصبی، اختلالات ایمنی، آسیب بافت نرم، اندام‌ ها و مغز و همچنین ورم مفاصل می‌گردد. از دیگر مواد شیمیایی خطرناک که در ساخت تشک ‌ها استفاده می‌شود عبارت است از اسید بوریک (یک محرک تنفسی سمی مورد استفاده در سوسک ‌کش‌ ها)، فرمالدئید (سرطان ‌زا) و آنتیموان (فلزی سمی‌ تر از جیوه).

معجزه پیاز

حال اگر شما از تشک‌ های فوم و یا دیگر تشک غیرآلی استفاده می‌کنید توصیه می‌شود که برای کاهش میزان سم موجود در این مواد از پیاز استفاده کنید. این خوراکی علاوه بر این‌ که مواد سمی موجود در هوا و تشک را از بین می‌ برد، بسیار در دسترس است. پیاز قادر است ۷۰ درصد مواد سمی نظیر آرسنیک، کادمیوم، جیوه و سرب را جذب کند. برای استفاده از این ترفند بسیار ساده کافی است پیاز را به ۳ قسمت تقسیم کرده و در زیر تخت خود در نزدیکی سر، مرکز و یا پای خود قرار دهید. پیاز می‌تواند این مواد شیمیایی را از تشک شما پاک سازی کرده و مانع از انتشار آن در هوا شود.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاز موثر در ایمن سازی تشک و بالش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..